Der har været mange rygter og spekulationer om, hvorvidt Bryan Singers “X-Men”-univers vil nå til sin endestation med de to kommende film – “X-Men: Apocalypse” og “The Wolverine 3”. Men der er efter sigende endnu en “X-Men”-film på vej om Marvels mutanter.

Se også: Rygte: Bryan Singers “X-Men”-univers slutter efter “The Wolverine 3″

Det erfarer canadiske Journal de Montreal, der mener at vide, at produktionsholdet bag “X-Men”-filmene har booket indspilningsfaciliteter i Montreal fra november 2016 med planlagt premiere i 2018.

Den premieredato vil give oplagt mening, da de næste to “X-Men”-film får premiere i henholdsvis 2016 og 2017. Det erfares videre, at Bryan Singer igen skal instruere, som han gør det med næste års “X-Men: Apocalypse”. Yderligere information er endnu ikke sluppet ud, og historien er ikke officielt bekræftet endnu.

“X-Men: Apocalypse” får dansk premiere d. 19. maj i 2016.

Følg Films på Facebook.



Vis kommentarer (5)
Gravatar

#1 cain 8 år siden

AOA direkte over i onslaught, ja tak :)
Gravatar

#2 Alex- 8 år siden

Øv, havde håbet at de snart ville stoppe og så slå en handel af med Marvel, om at dele karaktererne i en reboot, ala hvad Sony gør med Spider-man. :/
Gravatar

#3 Mads47 8 år siden

Så længe de kan holde disse film fra Marvel så er jeg glad. De er langt bedre end hvilken somhelst MCU film.
Gravatar

#4 doctor doom 8 år siden

Der findes indtil videre kun to gode X-Men film. Og som i de fleste filmserier, er det de to første. Alle de øvrige, både Jærv-soloer og prequels, er i bedste fald middelmådige. Ja, jeg vil endog vove den letsindige påstand, at Last Stand er den tredjebedste i franchisen.
Gravatar

#5 Stetso-G 8 år siden

Jeg har aldrig haft den store kærlighed til x-men filmene. Der går lidt luft ud af ballonen, hver eneste gang de bitcher over den slemme skæbne, det er at have superkræfter. Vi skal have ondt af selv Wolverine!

X-men film: "Jeg kan skyde med ild ud af hænderne. *snøft* Hvor er det synd for mig."

Andre heltefilm: "Jeg kan skyde med ild ud af hænderne. Sejt! Lad mig smadre nogen skurke!"

Skriv ny kommentar: