Rygtet har rumsteret længe. Nu er det bekræftet af Disney: Mads Mikkelsen skal medvirke i Marvels “Doctor Strange” med Benedict Cumberbatch i titelrollen.

Se også: Mads Mikkelsen er med i “Star Wars Anthology: Rogue One”

“Doctor Strange” handler om neurokirurgen Doctor Stephen Strange, der efter en bilulykke opdager magiens hemmelige verden samt andre dimensioner.

Mads Mikkelsen og Benedict Cumberbatch skal spille sammen med andre store navne som Tilda Swinton (“Burn After Reading”), Chiwetel Ejiofor (“12 Years a Slave”), Rachel McAdams (“Southpaw”) og Michael Stuhlbarg (“A Serious Man”).

Kevin Feige producerer, imens Scott Derrickson (“Sinister”) instruerer.

“Doctor Strange” får premiere den 3. november 2016.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (5)
Gravatar

#1 sluppermand 8 år siden

Hvor kommer denne nyhed fra? Jeg kan ikke rigtig finde noget på nettet, der bekræfter historien.
Gravatar

#2 msvejrup 8 år siden

sluppermand (1) skrev:
Hvor kommer denne nyhed fra? Jeg kan ikke rigtig finde noget på nettet, der bekræfter historien.


Lige her: http://www.comingsoon.net/movies/news/636151-docto...
Gravatar

#3 Morten Vejlgaard Just 8 år siden

#1 Direkte fra Disney dk - vi var blandt de første med den.
Gravatar

#4 sluppermand 8 år siden

#2+#3

Ser man det. Tak for info :-)

Jamen, det er da godt for ham. Har ikke set Hannibal (og planlægger det heller ikke), men hans præstation er vist blevet rigtig godt modtaget. Han er også gået hen og blevet et ret hot navn i Hollywood. Det bliver spændende at se hvilken rolle Mikkelsen har fået i Doctor Strange. Jeg gætter på Dormammu, da det næsten er selvskrevet at han skal være skurk.
Gravatar

#5 SublimeKen 8 år siden

Marvel relateret nyhed: Første trailer til Captain America: Civil War - [url=

Skriv ny kommentar: