Så har Marvel Studios frigivet den internationale trailer til “Captain America: Civil War”. Traileren har et par enkelte nye klip i forhold til den første trailer og fokuserer endnu mere på Captain Americas svære valg imellem Tony Stark og vennen Bucky.

Se også: ”Civil War”-instruktør teaser Iron Spider til kommende “Captain America”

I “Civil War” forsøger Tony Stark at indføre registrering af superhelte – de såkaldte the accords. En idé, som Steve Rogers/Captain America er modstander af. Dette bliver skillelinjen, som alle andre Avengers deler sig efter.

Filmen bliver fyldt med stjerner fra Marvel-universet. Foruden Chris Evans og Robert Downey Jr. som henholdvis Captain America og Iron Man medvirker også Black Widow, Ant-Man, Scarlet Witch, Spider-Man, Hawkeye og The Winter Soldier, der spilles af henholdvis Scarlett Johansson, Paul Rudd, Elizabeth Olsen, Tom Holland, Jeremy Renner og Sebastian Stan.

“Captain America: Civil War” får premiere d. 28. april i 2016.

Følg FILMZ på FACEBOOK.



Vis kommentarer (7)
Gravatar

#1 Aragorn76 8 år siden

Beklager meget men der er intet nyt her i forhold til første trailer. Den er bare kortere og klippet anderledes sammen.
Gravatar

#2 Morten Vejlgaard Just 8 år siden

#1 Det drejer sig om ganske få sekunder, men de er der :)
Gravatar

#3 Sentrax 8 år siden

Det var da en kedelig "ny" trailer..

Hvis der er nyt indhold i den, må du meget gerne specificere.
Gravatar

#4 Morten Vejlgaard Just 8 år siden

#3 Det er få sekunder omkring sekvenserne med Buck, Tony og Cap A. Det primært nye er dog omklipningen, som giver en helt anderledes melankolsk, tung tone end den mere action-fokuserede første trailer. Ret interessant, hvordan de næsten samme klip kan give et så anderledes udtryk.
Gravatar

#5 ReignHeart 8 år siden

Helt bestemt. Den her trailer gav mig et udtryk for et deja-vu. ;)
Gravatar

#6 Driver 8 år siden

Intet nyt under solen der og Starks "So was I", virker blot endnu mere corny nu. Jeg frygter, Iron-Man får alt for meget spilletid i en film om Captain America. Please prove me wrong Russo-brothers!

Jeg havde nu hellere set endnu en Captain America-centreret film uden en overflod af biroller, men det skal måske også ses i lyset af, at jeg med afstand synes, at The Winter Soldier er Marvels bedste film til dato.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#7 The_Corrector 8 år siden

Morten Vejlgaard Just (2) skrev:
#1 Det drejer sig om ganske få sekunder, men de er der :)


Så du mener de ganske få kedelige sekunder, var den tid værd som du brugte på at skrive nyheden? Havde det ikke været bedre at bruge den ekstra tid, på at gøre mere ud af anmeldelsen på Star Wars the Force Awakens, for den mangler ligesom prikken over I'et

Skriv ny kommentar: