Richard B. Riddick vil snart igen vise sig i biograferne. En fjerde omgang med Vin Diesels antihelt Riddick er på vej. Nu har Diesel så afsløret titlen, der bliver “Furia”.

Se også: Vin Diesel om “Fast & Furious 8”: Bliver verdens bedste film!

Det bliver igen David Twohy, der skal instruere, som han gjorde det med “Pitch Black”, “The Chronicles of Riddick” og “Riddick”. Denne gang bliver det en oprindelseshistorie – altså en prequel, hvor vi får hele forhistorien til Riddick.

Optagelserne begynder i 2017 til det, der ifølge Twohy bliver en R-rated film – altså forbudt for børn. Det skriver Empire.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (7)
Gravatar

#1 skywave 8 år siden

Det glæder jeg mig til...hader godt nok per definition prequels, men lige netop med Riddick synes jeg, det kunne blive spændende :)
Gravatar

#2 Snipp 8 år siden

JA ENDELIG! HAR VENTET PÅ DETTE SIDEN PITCH BLACK!!!
I was once in a story... guess what, I was awesome!
Gravatar

#3 Mads47 8 år siden

Ved ikke om jeg skal grine eller græde, synes godt nok den sidste film var den største omgang bæ. Men jeg har nu nydt mange af de andre.
Gravatar

#4 KEiZ 8 år siden

whaaaaat, det havde jeg ikke set komme, men jeg er på, ved ikke hvad det er men er vild med de 3 første.....
What are your names, Neil and Bob, or is that like what you do?
Gravatar

#5 Nickell 8 år siden

Jeg er klar. Modsat mange, så nyder jeg Chronicles of Riddick flere gange om året. Twohy har skabt en badass antihelt i Riddick.
Gravatar

#6 cain 8 år siden

Fedt. Og glem nu ikke Dark Fury, selvom Twohy kun var forfatter og ikke director. Den er en vigtig del af universet.
Gravatar

#7 Pistolprinsen 8 år siden

Den glæder mig til - var begyndt, at tvivle, selvom Vin Diesel har lovet os tre film mere med Riddick, efter 'Chronicles of Riddick', så vi ville komme op på i alt 5 film - men, tiden syntes, at løbe fra det løfte, men nu ser der endelig ud tul at ske noget...
Lidt trold er man vel altid :-)

Skriv ny kommentar: