Han har slået sit navn fast som action-instruktør. Først med “Charlie’s Angels”-filmene og siden hen “Terminator Salvation”. Nu er McG i spil til et reboot af Mattels legetøjsserie – “Masters of the Universe”.

Se også: Matthew Vaughn er i forhandlinger om “Flash Gordon”

Det er Variety, der erfarer, at det muligvis bliver McG, der skal bringe nyt filmliv til He-Man og Skeletor og deres kamp på planeten Eternia.

“Masters of the Universe” kørte i perioden 1983-85 som en populær tegnefilmserie og blev filmatiseret i 1987 med Dolph Lundgren som He-Man og Frank Langella som Skeletor. Filmen blev dog et stort flop. Men nu skal forsøget altså gøres igen.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (10)
Gravatar

#1 Dj Kold 8 år siden

Glæder mig til at se og høre mere om dette projekt :)
Gravatar

#2 Dolle19 8 år siden

Kom glad med den, STOR Fan af MOTU!
(Movie Geek Nr.1)
(Freddator All the way.)
Gravatar

#3 cain 8 år siden

Rock eller Diesel som He-man? I hope not.
Gravatar

#4 Dolle19 8 år siden

Chris Hemsworth kunne være en mulighed, da Thor 2 filmen mindede lidt om He-man universet, synes jeg. Hvad synes i?
(Movie Geek Nr.1)
(Freddator All the way.)
Gravatar

#5 Kviesgaard 8 år siden

#4

Tror næsten jeg vil foretrække en anden. Ikke at jeg har noget imod den gode hr. Hemsworth, men bliver det ikke for meget af det samme, hvis han også skal give den som Prince Adam?
Den Jyske Marvel-fan. Oh Yeah
Gravatar

#6 Lazlo H 8 år siden

En nyere Dolph var også et bud - hvis WWE wrestleren Dolph Ziggler (Nicholas Nemeth) ellers kan fyre et par replikker af, så er han potentielt ikke helt forkert snittet til en rolle som He-Man
Gravatar

#7 raylewis 8 år siden

NOOOOOOOOOOOOOOO.
Gravatar

#8 Mads47 8 år siden

Jeg håber Arnold skal spille He-man!
Gravatar

#9 Stetso-G 8 år siden

Det er en af den slags film, som kun kan virke, hvis den konstant holder en meta-ironisk distance til sig selv.
Jeg synes, Seth MacFarlane skulle skrive manuskriptet. *Går i dækning*
Gravatar

#10 mandalorian 8 år siden

Fedt! Glæder mig til at se hvad det bliver til..
Who's the fool?...the fool...or the fool who follows him?......Obiwan Kenobi...A New Hope...

Skriv ny kommentar: