Netflix er meget mere end film og serier, der streames. Det viser en ny undersøgelse, der sætter fokus på brugen af Netflix i folks parforhold.

Se også: Netflix vil forhindre brugen af VPN- og proxy-servere

Engang vurderede man parforholds seriøsitet på, hvornår man var klar til at sige ”Jeg elsker dig”, holde i hånd offentligt eller vise frem til mor og far. Nu vurderes det på, hvornår man er klar til at deles om et Netflix-abonnement.

Således mener 51 procent af de adspurgte i Netflix’ undersøgelse, at det er et stort skridt i parforholdet, når man vælger at dele om en Netflix-konto. De vil først være officielle kærester, inden der deles om Netflix.

17 procent er endda så private omkring deres Netflix-konto, at de først vil vente med at dele konto til, at de er forlovet eller gift.

Hvor meget skal der til, før du vil dele din Netflix-konto med en anden?

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (12)
Gravatar

#1 skywave 8 år siden

agurketid?
Gravatar

#2 raylewis 8 år siden

jeg er single og har ALDRIG set netflix.....
hvad siger det om mig?:)
Gravatar

#3 Schranke 8 år siden

Shit... Jeg deler konto med min lillebror
Gravatar

#4 Stetso-G 8 år siden

Kilde på den undersøgelse?
Gravatar

#5 Morten Vejlgaard Just 8 år siden

#4 Vi har fået den direkte fra Netflix selv.
Gravatar

#6 Troels-K 8 år siden

#3 spurgte han dig om han måtte få den, eller var det dig der spurgte ham? ;)
Gravatar

#7 Stetso-G 8 år siden

5#
Super. Har du et link til undersøgelsen, var det jeg spurgte mellem linjerne..
Men jeg kunne også bruge 2 min på at google selv, så her er der et link til en infograf, som Netflix har lavet:
http://s3.r29static.com//bin/entry/a5c/x,80/154403...

Den er baseret på en rundspørge hos 1.008 amerikanere mellem 18 og 29 år.
Gravatar

#8 Business Monkey 8 år siden

Lidt bekymrende ikke at kunne gå til kilden selv, men bare tage for gode varer, hvad Netflix påstår...
Gravatar

#9 Driver 8 år siden

Får I penge for at smide sådanne "nyheder" op? Det er eneste acceptable og tilnærmelsesvis forståelige begrundelse, jeg ser for at poste ligegyldigheder som disse!
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#10 terrible_pete 8 år siden

Der er generelt mange netflix nyheder herinde :-)

Skriv ny kommentar: