Nu er optagelserne begyndt på en sequel til Marvel-hittet “Guardians of the Galaxy”, der også har sit cast og en premieredato på plads. Du kan se det første billede fra produktionen her.

Se også: Matthew McConaughey har sagt nej til “Guardians of the Galaxy Vol. 2″

Det bliver hele det gamle hold bestående af Chris Pratt, Zoe Saldana, Dave Bautista og stemmerne fra Vin Diesel og Bradley Cooper, der vender tilbage i “Guardians of the Galaxy Vol. 2”.

Men instruktør James Gunn får også råderet over en række nye skuespillere så som Pom Klementieff, Elizabeth Debicki, Chris Sullivan og selveste Kurt Russell.

“Guardians of the Galaxy Vol. 2” får premiere d. 5. maj i 2017.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (6)
Gravatar

#1 Star Trek fever 8 år siden

Håber og beder til at den fanger stemningen fra etteren. Det var en kommende klassiker
Get woke, go broke.

All lives matter.

Facts dont care about feelings

#CancelDisneyPlus, #JusticeforGina

"Jews were beaten in the streets, not by Nazi soldiers, but by their neighbours - even by children. I condemns all that Nazis did and stood for, but because history is edited, most people today don't realize, that to get to the point where Nazi soldiers could easily round up thousands of Jews, the government first made their own neighbours hate them simply because they were Jews. How is that any different from hating someone for their political views - left or right?"
Gravatar

#2 Geekalot 8 år siden

#! ja, ha slet ikke styr på hvor mange gange jeg ha set den nu hehe. Men mon ikke de går efter det samme igen :)
Gravatar

#3 sonofsun 8 år siden

Geekalot (2) skrev:
#! ja, ha slet ikke styr på hvor mange gange jeg ha set den nu hehe. Men mon ikke de går efter det samme igen :)


Kunne ikke være mere enig.
Gravatar

#4 KEiZ 8 år siden

glæder mig, så fedt at groot er lille og sidder på skulderen :) love it love it love it....
What are your names, Neil and Bob, or is that like what you do?
Gravatar

#5 Geekalot 8 år siden

Er nok også den film jeg glæder mig ALLERMEST til :) hehe
Gravatar

#6 Star Trek fever 8 år siden

Geekalot (5) skrev:
Er nok også den film jeg glæder mig ALLERMEST til :) hehe


I second that.....
Get woke, go broke.

All lives matter.

Facts dont care about feelings

#CancelDisneyPlus, #JusticeforGina

"Jews were beaten in the streets, not by Nazi soldiers, but by their neighbours - even by children. I condemns all that Nazis did and stood for, but because history is edited, most people today don't realize, that to get to the point where Nazi soldiers could easily round up thousands of Jews, the government first made their own neighbours hate them simply because they were Jews. How is that any different from hating someone for their political views - left or right?"

Skriv ny kommentar: