“It”-remake bliver R-rated

Det fortsætter med nyheder om film, der får den høje R-rating som censur. Lige siden succesen med “Deadpool” har filmselskaberne set mulighederne i særligt grove, skræmmende eller voldelige film. Næste film i R-rækken er genindspilningen af Stephen King-gyseren “It”.

Se også: ”It”-remake er udsat på ubestemt tid

Det er Collider, der skriver, at det kommende remake altså bliver planlagt efter en R-rating. Samtidig kan producent Roy Lee fortælle, at han forventer, at Andy Musciettis “It” går i produktion senere på året.

Det planlagte remake har ellers haft en turbulent fødsel med instruktør Cary Fukunaga (“True Detective”), som skred fra filmen på grund af et indsnævret budget. Siden tog “Mama”-instruktør Andy Muscietti over, imens Gary Doberman har omskrevet Fukunagas manuskript.

Det er endnu uvist, om Will Poulter, der i første omgang var castet som skræmmeklovnen Pennywise, skal være med i Musciettis version. Filmen bliver todelt – en del fra børnenes synspunkt og en del fra de voksnes.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (6)
Gravatar

#1 Therewillbeblod 8 år siden

Var denne ikke lagt i graven? Altså remaken?

Det bliver skræmmende ringe, uden tvivl...originalen skræmmer stadig pisset af mig, men har ikke brug for en cgi-overhældt remake :(
Fuck Jurassic World!!
Gravatar

#2 compax 8 år siden

Håber virkelig denne remake bliver til noget. også selv om at den originale har skræmt mig for vildt mange gange da jeg var barn.

Hvis remaket bliver til noget, så håber jeg at de gør noget ved slutningen som, efter min mening, virkelig var en ordentlig omgang lort.
Gravatar

#3 Alex- 8 år siden

compax (2) skrev:
Hvis remaket bliver til noget, så håber jeg at de gør noget ved slutningen som, efter min mening, virkelig var en ordentlig omgang lort.


Hvad skulle der nogensinde være galt i en kæmpe CGI edderkop? Remakes af gamle klassikere med CGI fremfor praktiske effekter er da altid fantastisk, bare se The Thing... ;)

Jeg har som sådan ikke noget imod dette remake, det kan sagtens lade sig gøre at den bliver god, eksempelvis er både den nye og gamle version af Evil Dead ret fede. Men det kan selvfølgelig også fejle horribelt.
Gravatar

#4 cain 8 år siden

Så må vi se om de laver bogens afslutning på børnedelen
Gravatar

#5 Trew 8 år siden

#2 Tror ikke du skal regne med de store ændringer til slutningen, når nu der er tale om en filmatisering af en bog. Skulle jo nødig blive en helt anden film. Jeg læste bogen for en del år siden og selvom slutningen heri er en del bedre beskrevet end i filmen, så er det en lidt flad forklaring på hele mysteriet omkring Pennywise.
Gravatar

#6 compax 8 år siden

#3 Nu har jeg ikke set den nye The Thing, så kan ikke udtale mig om den.
Men du har ret det kan gå begge veje med remakes, men jeg vælger at være positiv. kan dog ikke forestille mig en anden spille Pennywise end Tim Curry, syntes han gør et fantastisk stykke arbejde dér.......men jeg kan bliver overrasket.

#5, har ikke læst bogen, har bare fået at vide at slutningen er anderledes. Så jeg gik ud fra at slutningen af filmen var noget som instruktøren havde fundet på, hmmm det kunne være jeg skulle prøve at læse den på et tidspunkt.

Om ikke andet så kan man håbe på at de vælger at lave slutningen anderledes end i originalen.

Skriv ny kommentar: