De fleste var overraskede, da en slags sequel til “Cloverfield” med titlen “10 Cloverfield Lane” for ikke så længe siden blev annonceret. Nu afslører producent J.J. Abrams, at der muligvis er mere på vej.

Se også: Første trailer: J.J. Abrams overrasker med “Cloverfield”-spinoff!

Således virker det til, at der er en større idé, der binder universet sammen, som skal forløses i en tredje film:

”Jeg ville lyve, hvis jeg ikke sagde, at der er noget mere, som, hvis vi er heldige nok til at få lov, vil forbinde historierne,” siger Abrams til Entertainment Weekly.

10 Cloverfield Lane” er blodbeslægtet med “Cloverfield” og handler om John Goodman (“The Big Lebowski”), der holder Mary Elizabeth Winstead (“A Good Day to Die hard”) og John Gallagher, Jr. (“Short Term 12”) fanget i en bunker, efter en ‘formodet’ katastofe har ødelagt verden udenfor.

“10 Cloverfield Lane” får premiere d. 10. marts.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (4)
Gravatar

#1 pinochio80 8 år siden

Glæder mig til at se "10 Cloverfield Lane", og en evt. 3'er. Cloverfield var jeg helt vild med!!
Gravatar

#2 KEiZ 8 år siden

Det der umiddelbart virker fedt ved dette er at det jo ikke bare er en Cloverfield 2, men en vidre udbyggelse af universet, altså ikke bare endnu en film med et ny moster og håndholdt kamera. jeg er game syntes det lyder og ser spændende ud.
What are your names, Neil and Bob, or is that like what you do?
Gravatar

#3 David Munch 8 år siden

Cloverfield 3: John Goodman er rent faktisk monsteret. Mind blown!
Gravatar

#4 Juiceren 8 år siden

#3
Spoiler alert! :P

Ser også frem til den nye, og også gerne til en "3'er".

Skriv ny kommentar: