Så skete det langt om længe. Sony Pictures har udsendt den første trailer til deres reboot af den legendariske “Ghostbusters”. Og det ser det ud til, at originalen bliver hyldet på behørig vis!

Se også: Kickstarter-trailer: “Ghostheads” er ren “Ghostbusters”-kærlighed

Det er Kristen Wiig og Melissa McCarthy, der er kendt fra “Brudepiger”, sammen med Leslie Jones og Kate McKinnon, der bedst er kendt fra sketchshowet “Saturday Night Live”, som optræder i de fire hovedroller.

Desuden kommer Bill Murray, Dan Aykroyd og Ernie Hudson, tre af de oprindelige Ghostbusters, til at kigge forbi i cameo-roller sammen med Sigourney Weaver, Chris Hemsworth, Michael K. Williams og Andy Garcia.

“Ghostbusters” udkommer til juli 2016 og instrueres af Paul Feig, der tidligere har stået bag “Spy” og “Brudepiger”.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (26)
Gravatar

#1 Star Trek fever 8 år siden

Seriøst????? Kæft den ser lam ud :-(
Get woke, go broke.

All lives matter.

Facts dont care about feelings

#CancelDisneyPlus, #JusticeforGina

"Jews were beaten in the streets, not by Nazi soldiers, but by their neighbours - even by children. I condemns all that Nazis did and stood for, but because history is edited, most people today don't realize, that to get to the point where Nazi soldiers could easily round up thousands of Jews, the government first made their own neighbours hate them simply because they were Jews. How is that any different from hating someone for their political views - left or right?"
Gravatar

#2 snabeldyret 8 år siden

Må indrømme at jeg ikke heeeeelt føler for den... Jeg er normalt meget åben over for stort set alle film og nyder at se film. Jeg nød endda nogle øjeblikke i den nye Fantastic 4. Men jeg m indrømme at den her ikke liiiiige helt fanger mig. Men okay.. Hvorfor ikke? Fire spøgelsesjægere går amok med slim. :-D
Jeg kan stadig nyde superheltefilm... De er min barndom på film!
Gravatar

#3 Tang 8 år siden

#1 Fuldstændig enig!

Det virker lidt som om, at folkene bag denne film ikke har set de originale. Ivan Reitman er producer, så man kunne måske have håbet på noget, der havde den samme humor/stemning.


Harold Ramis vil vende sig i sin grav.
You watched it! You can't unwatch it! Stay tuned for more: Tales of Interest!
Gravatar

#4 aeries 8 år siden

Jeg var meget skeptisk inden traileren men synes ikke det var så håbløst som jeg havde frygtet.

Som stor fan af Ghostbusters, vil jeg gerne se filmen men tror jeg venter til den kommer på Netflix eller i TV.

Trods et par enkelte små smil i traileren er den langt fra niveauet i de originale film.
"Target that explosion and fire!", Hikaru Sulu, Star Trek VI: The Undiscovered Country
Gravatar

#5 Roxtaf 8 år siden

Ahh så kom traileren til "Not another unfunny women movie"

All female cast kunne fungere fint med en gang ghostbusters, men de prøver jo ikke en gang. Jeg kan se ud fra traileren at jeg uden tvivl ikke kommer til at se den i biffen, Det bliver når jeg en dag falder over den uden at skulle punge ekstra op for at se den.

Og hvorfor er det at de andre skal ned på Melissa McCarthys niveau ?
Gravatar

#6 Mads47 8 år siden

Må indrømme jeg ere mere tændt end jeg var før, hvor jeg slet ikke ville give den en chance. Det ser ikke helt ringe ud og min frygt er ikke så stor som før. Men jeg får mere lyst til at se de originale igen, har ikke set dem i lang tid.
Gravatar

#7 Dolle19 8 år siden

Jeg vil også give de fleste ret, damm den ser ringe ud, selv om jeg er stor fan af Melissa og Kristen Wiig" især hendes roller i SNL, da hun var et medlem og det var sjovt at se. Skal man grine eller græde over traileren ved jeg ikke helt, bio blir det ihvertifald ikke. Den falder ligeså meget til jorden som SNL" Saturday night live" har gjort de sidste par år :(
(Movie Geek Nr.1)
(Freddator All the way.)
Gravatar

#8 Fc-Sonny 8 år siden

Plat og ligegyldigt.
Gravatar

#9 thomas040 8 år siden

Stort set hver eneste af de jokes i den trailer er helt uden rytme og lander ikke hvor de skal.
Failure is a zero out.
Gravatar

#10 Therewillbeblod 8 år siden

HVAD FANDEN ER DET HER??!!!?

Jeg har haft nej-hatten på hele tiden ang. det her projekt.

Trailerne viste nærmest hele filmen (eller man får da en god idè omkring flowet)

Den her film skal nok blive en kæmpe billet succes dog (people love crap) - jeg tror ikke der er timer nok i en uge, til at jeg vil se den...nogensinde!
Fuck Jurassic World!!

Skriv ny kommentar: