Det er ikke endeligt bekræftet, men den skulle eftersigende være god nok: “Star Wars: The Force Awakens” får dansk Blu-Ray-premiere d. 21. april. Det kan du nu varme op til med denne BD-trailer, der teaser for årets vel nok mest ventede udgivelse til hjemmebiografen.

Se også: Video: Så vilde er effekterne i “Star Wars: The Force Awakens”

Amerikanerne kan glæde sig over, at de allerede får mulighed for at se den i hjemmet d. 1. april – hvilket dog kun gælder for digitalt salg, hvorimod BD-premieren må vente til d. 5. april i USA.

BD-udgivelsen kommer til at indeholde følgende:

Secrets of The Force Awakens: A Cinematic Journey

The Story Awakens: The Table Read

Building BB-8

Crafting Creatures

Blueprint of a Battle: The Snow Fight

The Visual Magic Of The Force J

John Williams: The Seventh Symphony

Deleted Scenes

Force For Change

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (10)
Gravatar

#1 Salene 8 år siden

SELLOUT INC og så til jul kan man få den i Director's cut/extended version i flere forskellige covers osv. Men altid rart at vide om en måneds tid, den er tilgængelig på samtlige ulovlige hjemmesider i Blu Ray takker herfra :)
Gravatar

#2 Geekalot 8 år siden

April snar Morten :D
Gravatar

#3 Ceepa 8 år siden

der kommer ikke e n directors cut, men deleted scenes i ekstramaterialet
Gravatar

#4 voyager 8 år siden

Ja, tak... Glæder mig :D
Gravatar

#5 Tyskeren 8 år siden

Salene (1) skrev:
SELLOUT INC og så til jul kan man få den i Director's cut/extended version i flere forskellige covers osv. Men altid rart at vide om en måneds tid, den er tilgængelig på samtlige ulovlige hjemmesider i Blu Ray takker herfra :)


Kan ikke fordrage mennesker som dig, kun sørgelige folk der stjæler, håber dælme du bliver taget for det en dag!
Gravatar

#6 Kaversmed 8 år siden

Salene (1) skrev:
SELLOUT INC og så til jul kan man få den i Director's cut/extended version i flere forskellige covers osv. Men altid rart at vide om en måneds tid, den er tilgængelig på samtlige ulovlige hjemmesider i Blu Ray takker herfra :)


GTFO
Ripley: These people are here to protect you. They're soldiers.
Newt: It won't make any difference...
Gravatar

#7 The_Corrector 8 år siden

Salene (1) skrev:
SELLOUT INC og så til jul kan man få den i Director's cut/extended version i flere forskellige covers osv. Men altid rart at vide om en måneds tid, den er tilgængelig på samtlige ulovlige hjemmesider i Blu Ray takker herfra :)


Bare så du ved det, så kan du med lethed spores, også selvom du sidder bag en VPN, fordi du har været dum nok til at besøge filmz.dk, og det er ikke et onion site, dvs. du er på ingen måder anonym, selvom du så benytter TOR.

Så håber der sidder en/nogen og gnider sig i hænderne over, at du nu har givet info nok til, at der kan holdes øje med dig.

Skam dig.
Gravatar

#8 BornaKia 8 år siden

Tror i den kommer på de der ultra blu-rays? Min far har lige købt et UHD fjernsyn, uden at tænke over hvad man overhoved kan se på det.
Gravatar

#9 Siasson 8 år siden

BornaKia (8) skrev:
Tror i den kommer på de der ultra blu-rays? Min far har lige købt et UHD fjernsyn, uden at tænke over hvad man overhoved kan se på det.


Hvad jeg lige kan læse mig frem til, så kommer den ikke i UHD. Der står dog på flere sider at Disney i slutningen af 2016/starten af 2017, vil begynde at bevæge sig ind på UHD-markedet.


Anyways, hold kæft jeg glæder mig!
Gravatar

#10 The_Corrector 8 år siden

BornaKia (8) skrev:
Tror i den kommer på de der ultra blu-rays? Min far har lige købt et UHD fjernsyn, uden at tænke over hvad man overhoved kan se på det.


Det gør den ikke, men hvis du UHD tester, så vil du modtage den ^^
Men det er du ikke, for så havde du slet ikke spurgt ;)

Skriv ny kommentar: