Den voksne branche og de voksne anmeldere har de seneste par måneder diskuteret, om det nu var “Spotlight”, “The Revenant” eller måske “Mad Max: Fury Road”, der var årets bedste film. Nu skærer børnene igennem: “Star Wars: The Force Awakens” er årets bedste film.

Se også: Oscar: “Mad Max” blev den store vinder – “Spotlight” er årets bedste film

Det blev afgjort, da Nickelodeon i weekenden afholdt den 29. udgave af Kids’ Choice Awards, hvor årets bedste film altså blev “The Force Awakens”.

Bedste animationsfilm blev “Hotel Transylvania 2”, imens Amy Poehler vandt bedste animationsstemme for sin rolle som Joy/Glæde i “Inderst inde”.

Endelig vandt Will Ferrell prisen som bedste mandlige skuespiller for sin rolle i “Daddy’s Home”, imens Jennifer Lawrence hjemtog prisen som bedste kvinde for rollen i det sidste kapitel af “The Hunger Games”.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (3)
Gravatar

#1 bøttcher 8 år siden

Ja, det kan da ikke undre nogen at de små pus er vilde med stjerne legene.
Den lille ny nuttede dipidut himstegims er da åh så sød. Og så de lange slikpinde som alle de fastelavnsudklædte mennesker løber rundt med er da skønne.
Nå ja, og så må vi da endelig ikke glemme den forvoksede hundehvalp, der uden tvivl er stukket af fra Muppet Show i en superfed flyver.

Beklager, men I kan nok høre, at jeg ikke længere er Star Wars fan.
Jeg mistede totalt interessen for serien da en figur ved navn Jar Jar Binks viste sit latterlige fjæs frem i den første af de tre katastrofale 'prologer'.

Jeg skynder mig at undskylde overfor alle inkarnerede Star Wars fans.
Gravatar

#2 Therewillbeblod 8 år siden

Jeg fik engang masser af kritik herinde, for at kalde Star Wars (generelt) for en børnefilm :)
Fuck Jurassic World!!
Gravatar

#3 Snipp 8 år siden

star wars er en familie børne venlig film. Filmen var okay, lidt for lang og små kedeligt til min smag. Ser den helt sikkert ikke som den bedste i år. Børn har jo heller ikke forstand på god skuespil/historie...
I was once in a story... guess what, I was awesome!

Skriv ny kommentar: