Så er det i næste uge, at vi igen får en ny Batman. Denne gang Ben Affleck, der spiller den mørke ridder i “Batman v Superman”. I den anledning peger Collider på de bedste Batman-film igennem tiden.

Se også: Forlænget tv-trailer: Helt nye kampscener fra “Batman v Superman”

Ikke overraskende er det Christopher Nolans “The Dark Knight”, der topper listen over de bedste Batman-film igennem tiden. Den anden film i Nolans Batman-trilogi ligger da også nr. 4 på IMDb’s liste over de bedste film nogensinde kun overgået af “En verden udenfor” samt de to “Godfather”-film.

Her er den fulde liste:

1. The Dark Knight

2. Batman Returns

3. Batman Begins

4. Batman (1966)

5. Batman (1989)

6. The Dark Knight Rises

7. Batman Forever

8. Batman & Robin

“Batman v Superman: Dawn of Justice” får dansk biografpremiere den 24. marts.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (23)
Gravatar

#1 cain 8 år siden

Intet slår returns imo. TDK er overvurderet pga Ledger. Kamp scenerne i Nolans film var jo direkte pinlige. Lol at 1966 Bats er så højt placeret.
Gravatar

#2 Alain 8 år siden

cain (1) skrev:
Intet slår returns imo. TDK er overvurderet pga Ledger. Kamp scenerne i Nolans film var jo direkte pinlige. Lol at 1966 Bats er så højt placeret.


#ENIG #TDKOVERRATED

Batman Begins er IMO den bedste i Nolan trilogien.

Gravatar

#3 Morpheus 8 år siden

Jeg er så umådeligt glad for at Dark Knight Rises er så langt nede på listen. Rædderlig slutning på den trilogi.
Gravatar

#4 Therewillbeblod 8 år siden

Langt hen af vejen er jeg enig med listen...har dog aldrig set den fra 1966...

Syntes dog at den fra 1989, sniger sig ind foran Batman Begins.
Fuck Jurassic World!!
Gravatar

#5 Geekalot 8 år siden

Ledger var sq da den person der holdte den film oppe, han var så fed i den rolle og fortjente også den Oscar, fortjente dog ikke den alt for tidlige død :(
Gravatar

#6 Nagash 8 år siden

#5 - Jeg tror nu også det er det #1 mener. Altså at det er pga. Ledger at den ligger så højt, for uden ham, var den egentlig ikke noget særligt.

Selvom det er næsten rigtig placeret med DKR på 6. pladsen, men der er dælme også et kvantespring ned til 7. pladsen.

Min personlige liste ville nok se sådan ud:
1: Batman Returns
2: Batman (1989)
3: Batman Begins
4: The Dark Knight
5: The Dark Knight Rises
6: Batman (1966)
7: Batman Forever
8: Batman & Robin
Gravatar

#7 Belitime 8 år siden

Jeg er enig i at The Dark Knight er den bedste der er.
Ledger som Jokeren gør den til nr.1.
Gravatar

#8 Snipp 8 år siden

Jeg elsker The Dark Knight!! Glad for at se den som top 1!
I was once in a story... guess what, I was awesome!
Gravatar

#9 Belitime 8 år siden

Snipp (8) skrev:
Jeg elsker The Dark Knight!! Glad for at se den som top 1!

Me2 :)
Gravatar

#10 patrickjane 8 år siden

TDKR er langt bedre end mange gir udtryk for. For mig personligt er den bedre og mere seværdig end TDK. Batman Begins er for mig den ultimative Batman film. Nolans Trilogi overstråler de andre. Dog sniger Batman fra 89 sig lige op efter dem. Ser dog frem til Ben A i rollen

Skriv ny kommentar: