Han er en af de foretrukne instruktører hos Warner Bros. Nu er Zack Snyder snart klar med sin syvende spillefilm – “Batman v Superman”. I den anledning har Collider kåret Snyders bedste film.

Se også: Batman-liste: “The Dark Knight” er den bedste

Det er den voldelige tegneserie-filmatisering af “300”, der er blevet kåret til nr 1 foran de større superheltefilm som “Man of Steel” og “Watchmen”, imens “Sucker Punch” er efterladt på sidstepladsen.

Det store spørgsmål bliver så, hvilken plads “Batman v Superman” kommer til at indtage, når den næste Zack Snyder-liste skal laves.

Her er den fulde liste:

1. 300

2. Dawn of the Dead

3. Watchmen

4. Man of Steel

5. Legenden om vogterne – Uglerne fra Ga’Hoole

6. Sucker Punch

“Batman v Superman: Dawn of Justice” får dansk biografpremiere den 24. marts.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (13)
Gravatar

#1 Jach 8 år siden

Watchmen igger for højt. Ellers ser det meget rigtigt ud.
"Game over man, game over"
"Stop screwing around"
-Hudson from ALIENS
Gravatar

#2 Mauipigen 8 år siden

Watchmen burde ligge som nr 1. Ellers ser det meget rigtigt ud.
Gravatar

#3 Aiz 8 år siden

Watchmen burde ligge nr. 1.. Ihvertfald i min verden, med 300 som nr. 2.
Gravatar

#4 Mads47 8 år siden

Watchmen er helt klart nr.1, klart en af de bedste superhelte film der lavet til dato, på mange måder på højde med Nolans Batman film.
Gravatar

#5 Anders Baad Mai 8 år siden

Har set 300, Watchmen og Man of Steel. Jeg kunne ikke lide nogle af dem, så mine forventninger til Batman v Superman er ikke de højeste. Lidt ked af Warner Brothers er så glade for Snyder. Virker til at har en stor rolle i de fremtidige Justice League film og han er ganske enkelt ikke den rigtige mand til jobbet.

Havde hellere set de brugte Marvel-metoden. Skift instruktørene ud, så hver film har sin egen unikke stil. Og ja, der er en del fejlskud hos Marvel, men når de endelig rammer plet, får vi film som Guardians, Winter Soldier, Avengers og Iron Man :).

Oh well, ser frem til Suicide Squad.
Gravatar

#6 Nickell 8 år siden

Jeg er klar på hans næste, selvom jeg har været skuffet over alle hans film siden Watchmen og 300.

Watchmen er genial. Kunne man ikke lide den, så er det tegneserieoplægget, som man skal brokke sig over, for den er skåret fuldstændig efter den billede for billede. Kun slutningen skiller sig ud.
Gravatar

#7 Driver 8 år siden

...
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#8 Driver 8 år siden

ThePalacePlayer (5) skrev:
Har set 300, Watchmen og Man of Steel. Jeg kunne ikke lide nogle af dem, så mine forventninger til Batman v Superman er ikke de højeste. Lidt ked af Warner Brothers er så glade for Snyder. Virker til at har en stor rolle i de fremtidige Justice League film og han er ganske enkelt ikke den rigtige mand til jobbet.

Hvor fra ved du, at Snyder ikke er den rigtige mand til jobbet?

ThePalacePlayer (5) skrev:
Havde hellere set de brugte Marvel-metoden. Skift instruktørene ud, så hver film har sin egen unikke stil. Og ja, der er en del fejlskud hos Marvel, men når de endelig rammer plet, får vi film som Guardians, Winter Soldier, Avengers og Iron Man :).

Såvidt jeg ved, så skiftede Marvel ikke instruktør mellem Iron Man og Iron Man 2 og heller ikke mellem The Avengers og The Avengers AoU og nu kører de tilmed videre med Russo-brødrene fra The Winter Soldier til Civil War og sågar The Avengers 3. Så dit argument falder virkelig til jorden, især taget i betragtning, at DCs stand-alone film, vil blive instrueret af andre end Snyder (Affleck, Patty Jenkins, James Wan osv.).

Og at Marvels film skulle have unikke stile? Jeg kan godt lide de fleste af Marvels film, men der er ikke meget unikt over dem. De følger den samme sikre skabelon.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#9 Elisha 8 år siden

Ikke overrasket over at sucker punch tager sidste pladsen på den liste :)
Gravatar

#10 Anders Baad Mai 8 år siden

#8
Det er ikke fordi, jeg ved, han ikke er den rette mand til jobbet. Hvis man kan lide hans film, er han vel perfekt til jobbet. Da jeg ikke kan lide hans film, er han bare ikke den rette mand i min mening.

Jeg kan godt lide du prøver at pille mit "argument" ned. Ved ikke om jeg argumenterede for eller imod, det var bare mine 2 cent. Hvis du er glad for Snyder, så godt for dig :).

Det er den samme person som instruerede Iron Man 2 som den første og det samme med Avengers 1 og 2 samt Winter Soldier og Civil War OG den kommende Guardians 2. Det ved jeg godt. Jeg tænkte mere på, at de prøver mange forskellige instruktører. Er de en succes, giver de instruktøren endnu et skud (virker naturligt nok). Snyder - og her er jeg ikke sikker - lyder til at have en finger med i de kommende Justice League film og det mener jeg ikke er klogt. Hellere flere forskellige instruktører end én :). Det var bare det jeg ville frem til. Bare pil mit argument ned...

Skriv ny kommentar: