Adam Sandler fortsætter sin store succes for Netflix efter “The Ridiculous 6”, der er den mest sete film i de første 30 dage i streaming-tjenestens historie. Nu er han klar med traileren til næste Netflix-film, der har fået titlen “The Do-Over”.

Se også: Adam Sandler er en historisk succes for Netflix

Det er d. 27. maj, at Sandler vender eksklusivt tilbage på Netflix med komedien “The Do-Over”, hvor to fyre iscenesætter deres egen død for at begynde forfra med nye identiteter. Problemet er bare, at dem, de har stjålet identiteterne fra, er i endnu større problemer end dem selv.

Ud over Adam Sandler og David Spade medvirker også Paula Patton, Kathryn Hahn, Sean Astin, Catherine Bell, Michael Chiklis, Luis Guzman, Natasha Leggero, Nick Swardson, Torsten Voges, Renee Taylor og Matt Walsh.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (5)
Gravatar

#1 Therewillbeblod 7 år siden

Ser ud til at Sandler forlænger sin "jeg har ikke været med i en god film i mange år"-rekord yderligere...
Fuck Jurassic World!!
Gravatar

#2 Geekalot 7 år siden

Den der glæder jeg mig lidt til at se, men er godt nok også ved at være mange år siden man har glædet sig til en Sandler film hehe
Gravatar

#3 Mads47 7 år siden

Den her kan jeg godt se en sjov ide it, den giver jeg en chance på netflix.
Gravatar

#4 Kimh87 7 år siden

Nu har jeg ikke haft den helt store fidus til Adam Sandler, men må indrømme at jeg virkelig morede mig da jeg så The Ridiculous 6 - så jeg giver da helt sikkert denne film en chance.

Men ligesom alle af hans andre film forventer jeg absolut intet.
Gravatar

#5 Buschaka 7 år siden

hold da op, ikke mange svinere over Adam Sandler her endnu :)

Jeg glæder mig sygt meget til den her, ideen er fed og den ser sku sjov ud :) R6 var også meget sjov, så godt samarbejde han har sig med Netflix
Behold! The last Lombax in the universe!

Skriv ny kommentar: