Vi har ikke set ham siden 2007 i “The Bourne Ultimatum”. Nu vender Matt Damon tilbage for fjerde gang som Jason Bourne i filmen, der har fået titlen “Jason Bourne”.

Se også: ”Bourne 5″ fortsætter 12 år efter “The Bourne Ultimatum”

I “Jason Bourne” møder vi en række nye ansigter, blandt andre Alicia Vikander, Vincent Cassel og Tommy Lee Jones, hvor også Julia Stiles vender tilbage i rollen som Nicky.

Den femte “Bourne”-film er baseret på karakterer skabt af Robert Ludlum, og filmens manuskript er skrevet af Christopher Rouse og Paul Greengrass, der også instruerer.

“Jason Bourne” får dansk premiere d. 28. juli.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (9)
Gravatar

#1 st0rm 7 år siden

Fedt, nu skal jeg have skiftet til nogle tørre bukser!
Gravatar

#2 Star Trek fever 7 år siden

Kæft jeg er på.... Det hele spiller vist bare maks i den film
Get woke, go broke.

All lives matter.

Facts dont care about feelings

#CancelDisneyPlus, #JusticeforGina

"Jews were beaten in the streets, not by Nazi soldiers, but by their neighbours - even by children. I condemns all that Nazis did and stood for, but because history is edited, most people today don't realize, that to get to the point where Nazi soldiers could easily round up thousands of Jews, the government first made their own neighbours hate them simply because they were Jews. How is that any different from hating someone for their political views - left or right?"
Gravatar

#3 Nagash 7 år siden

Det ser satme stærkt ud. Det bliver så fedt at se mere til Bourne :P

Tror I man kan se den uden at have set Bourne Lagecy? Synes ikke rigtig jeg gider se den, og den får også dårlige anmeldelser. Men bliver jo nødt til det, hvis dem hænger for meget sammen med de andre.
Gravatar

#4 Geekalot 7 år siden

#3 Den er altså slet ikke så dårlig som folk gerne vil have den til at lyde, og ja de har ikke rigtig nogen sammenhæng som sådan :)
Gravatar

#5 Nagash 7 år siden

Så springer jeg den over.

PS. Er jeg den eneste, der bliver sendt til en fejlside, hver gang jeg trykker indsend her i forum. Indlægget kommer op som det skal, men jeg bliver sendt væk og skal manuelt gå tilbage til siden.
Gravatar

#6 Geekalot 7 år siden

Nej den er også begyndt at gøre det her, de sidste par dage. Det sjove er bare det ikke er hvergang den gør det.
Gravatar

#7 Nagash 7 år siden

Den gjorde det også kun nogle gange ved mig, her de sidste dage. Men i dag, har det været hver gang :(
Gravatar

#8 danish99 7 år siden

Ligner det samme igen igen.
Den sidste Bourne med Renner var et frisk pust, traileren her ligner en kopi af de første bourne som var forvirret og action/og kamp scener var dårligt filmet.
King
Gravatar

#9 Mads47 7 år siden

Er helt sikker klar på mere Bourne, men jeg får ingen følelse af at denne film er del af samme serie. Det ligner bare en generic action film og ikke en smart action/spy thriller som er tilfældet med de original.

Det minder mig bare om en Fast and the Furious film med Jason Bourne. Skal dog stadig se den og håber at filmen lever op til de originale.

Skriv ny kommentar: