Efter 20 års forberedelse er de tilbage! For mange er “Independence Day” klassisk 90’er-nostalgi. 20th Century Fox har netop udsendt en ny trailer til den længe ventede efterfølger med undertitlen “Resurgence”.

Se også: ”Independence Day” har slået Will Smith-karakter ihjel på grund af lønkrav

I “Independence Day: Resurgence” har verdens nationer opbygget et forsvarsprogram ved hjælp fra teknologi fra rumvæsenerne. Men det viser sig langt fra nok til at redde Jorden imod næste angreb fra rummet. Kun en lille gruppe personers opfindsomhed kan redde kloden fra udryddelse.

Det er igen Emmerich, der instruerer, og han får skuespillerselskab fra Jeff Goldblum, Bill Pullman, Liam Hemsworth, Maika Monroe, Jessie Usher, Joey King, Sela Ward, Brent Spiner, Vivica A. Fox, William Fichtner, Charlotte Gainsbourg og Judd Hirsch.

“Independence Day Resurgence” får dansk premiere d. 23. juni 2016.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (9)
Gravatar

#1 snabeldyret 7 år siden

Er det mig, eller har den lige fået en tand for meget med tommelskruen?
Jeg kan stadig nyde superheltefilm... De er min barndom på film!
Gravatar

#2 Geekalot 7 år siden

Ja kunne godt se ud som de er gået en tand for meget op i at smadre ting i den, i forhold til den første.
Gravatar

#3 Star Trek fever 7 år siden

Den har lige det der skal til... Glæder mig
Get woke, go broke.

All lives matter.

Facts dont care about feelings

#CancelDisneyPlus, #JusticeforGina

"Jews were beaten in the streets, not by Nazi soldiers, but by their neighbours - even by children. I condemns all that Nazis did and stood for, but because history is edited, most people today don't realize, that to get to the point where Nazi soldiers could easily round up thousands of Jews, the government first made their own neighbours hate them simply because they were Jews. How is that any different from hating someone for their political views - left or right?"
Gravatar

#4 Aiz 7 år siden

Bliver awesome!
Gravatar

#5 Roxtaf 7 år siden

Tro jeg vil nøjes med et ord, der dog er med forbehold: Lovende
Gravatar

#6 Carmul 7 år siden

Det her, det skriger da bare efter en crossover med Transformers! :-) - Ej, spøg til side: Glæder mig faktisk til denne her. Sidde i hjemmebiografen, skræmme naboerne og postbuddet med den mest rungende lyd. Jeg er absolut klar til en ny omgang af det her. Jeg springer biffen over på den her.
Gravatar

#7 123456789 7 år siden

Selvom jorden er igang med at blive totalt smadret er der stadig plads til et par platte oneliners, typisk amerikanske film...
Gravatar

#8 Therewillbeblod 7 år siden

Hmm...ses skal den...men jeg syntes det virker for over-blown, på den ringe måde...
Fuck Jurassic World!!
Gravatar

#9 ThomasOMalley77 7 år siden

Mangler den skrupskøre Randy Quaid... :(
I DUDDITS!!! The Dreamcatcher...

Skriv ny kommentar: