“Alien 5” er som minimum sat på pause. Neill Blomkamp får ikke lov til at lave noget på sin mulige “Alien”-film, før Ridley Scott er helt færdig med sin “Alien: Covenant”, der får premiere i 2017. Nu teaser Blomkamp alligevel lidt nyt fra sin måske-film, som du kan se her.

Se også: Neill Blomkamp skal lave tidsrejsefilm inden “Alien 5″

På sin Instagram-profil har Blomkamp delt en skitse af en voksen Newt, der medvirkede som en lille pige i “Aliens” og “Alien 3”. Rygterne forlyder, at Blomkamp vil gøre Newt til sin hovedrolle, hvis “Alien 5” bliver til noget.

Newt dør ellers i “Alien 3”, men de “Alien”-film, der kom efter “Aliens”, vil Blomkamp pænt se bort fra, så det vil være muligt at genoplive Newt som hovedperson i en sequel til “Aliens”.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (10)
Gravatar

#1 Reborn Sith 7 år siden

Lav den nu bare.... Please.
It's all good man. Saul Goodman
Gravatar

#2 Geekalot 7 år siden

Ville nu også hellere have den her, en 3-4 flere Prometheus film. Scott kunne da fortælle den overordnede handling i dem til Blomkamp, så hans film ikke blev ukorrekt lavet. Så kunne han jo godt lave hans nu også. Men nu skal vi vente til Scott er skindød før Blomkamp får lov til at lave hans :/
Gravatar

#3 jonaspvideovidjo 7 år siden

Jeg kunne enormt godt tænke mig at se Sigourney Weaver i sin velkendte rolle igen. Men ellers vil jeg langt hellere se Ridley's Scotts kommende film. Det er så fedt at han endelig begynder at fortælle oprindelseshistorien bag de slimede dræbere fra det ydre rum. Og det kommer især af, at jeg ikke syntes at Blomkamp har lavet noget rigtig godt. Jo, "District 9" havde nogle okay interessante tanker, men de blev hurtigt overdøvet med ligegyldig action, larm, bulder og brag, og hele den geniale dokumentar facon blev glem halvvejs inde i filmen. Så jeg er ærligt talt ikke særlig begejstret for at han skal lave "alien 5", men måske han overrasker. Det må vi håbe!
Gravatar

#4 Driver 7 år siden

At tage udgangspunk i Newt, er i hvert fald en positiv start. Aliens står stadig som den bedste Alien-film efter min mening. Hvorvidt Blomkamp vil gå James Cameron i bedene eller Scott, det må tiden vise, men bare det ikke ender som med Fincher, så er der håb.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#5 st0rm 7 år siden

Ellen/Weaver må være min absolut yndlings action helt, alt det hun har gjort for at ændre synet på kvinder til det gode!
Hun var en usikker pilot som helt sikkert havde arbejdet sig hårdt til det hun havde opnået i en mands verden som Alien universet, men da alting gik helt af helvede til så "kvindede" hun sig op og tog leder rollen, selvom hendes første ordrer blev sagt med en hånd foran munden i en rystende stemme så fik hun hurtigt mod på sig og hendes rene viljestyrke til at overleve tog over.
Det gik så vidt at hun tog ledelsen over en flok marine soldater og hårdkogte volds-forbrydere fordi hun var langt mere kvalificeret til at tænke køligt og taktisk.

Prometheus blev en gang rod pga for mange ideer, og selvom den kunne have været meget bedre var filmen i sig selv var et kunstværk som jeg nyder at gense.

Mostly...
Gravatar

#6 Gasivodo 7 år siden

4..mange Prometheus
4..mange Avatar

Men ikke plads til en lille (reboot/derail) 5'er?:-(

"..are there any women here today?.."

'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(
Gravatar

#7 Ruger 7 år siden

Det er en serie, der gradvis er blevet trukket nedad ligesiden "Alien" 1979.
Gravatar

#8 Geekalot 7 år siden

Ruger (7) skrev:
Det er en serie, der gradvis er blevet trukket nedad ligesiden Aliens (1986)

Fixed !
Gravatar

#9 Driver 7 år siden

#8

Amen brother! Aliens er højdepunktet og det vil den med al sandsynlighed forblive.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#10 Ruger 7 år siden

Hvis man vægter store overarme, rappe replikker og action over intelligent sci-fi, så er "Aliens" nok sagen. Jeg vægter altid det mindst fordummende og i dette tilfælde er "Alien" klart en mere intelligent film.

Skriv ny kommentar: