Det bliver en brutal og ond omgang, der venter i tegnefilmatiseringen af Alan Moores legendariske graphic novel fra 1988. Nu er første fulde trailer ude til den R-ratede tegnesag fra DC Comics.

Se også: Batman-stemme: Vi vil ikke gå på kompromis for en lavere rating

I “Batman: The Killing Joke” jagter Batman den undslupne Joker, der vælger at angribe Kommissær Gordons familie for at understrege en djævelsk pointe: Der skal kun én dårlig dag til at ændre et godt menneske for altid.

Det er igen Kevin Conroy, der lægger stemme til Batman, imens Mark Hamill er Jokeren. Sam Liu instruerer, som han også har gjort det med “Batman: Year One”.

“Batman: The Killing Joke” får premiere på sommerens San Diego Comic-Con og bliver derefter tilgængelig til hjemmebiografen.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (13)
Gravatar

#1 Mads47 7 år siden

Hm...Kan ikke lide den måde den er tegnet på, synes det er ringe. Det minder mig en billig tegnefilm fra 80-90 erne. Det skuffer mig godt nok meget, æv.
Gravatar

#2 Strawb 7 år siden

Mads47 (1) skrev:
Hm...Kan ikke lide den måde den er tegnet på, synes det er ringe. Det minder mig en billig tegnefilm fra 80-90 erne. Det skuffer mig godt nok meget, æv.

Det er med fuldt overlæg, siden serien også stammer fra 80'erne. De har forsøgt at blande den gamle stil sammen med moderne animation.
Gravatar

#3 Mads47 7 år siden

#2 Det var enlig også det jeg gik ud fra, dog synes jeg stadig det er grimt tegnet. Nok til at jeg ikke glæder mig længere :/
Gravatar

#4 Geekalot 7 år siden

Eneste Killing Joke jeg syntes er i det her, er at det er en R rated tegnefilm..... Det giver ingen mening i mit hoved. Hvad skal gøre den R rated, sprog bruget ?
Gravatar

#5 Star Trek fever 7 år siden

Ser frem til den.
Get woke, go broke.

All lives matter.

Facts dont care about feelings

#CancelDisneyPlus, #JusticeforGina

"Jews were beaten in the streets, not by Nazi soldiers, but by their neighbours - even by children. I condemns all that Nazis did and stood for, but because history is edited, most people today don't realize, that to get to the point where Nazi soldiers could easily round up thousands of Jews, the government first made their own neighbours hate them simply because they were Jews. How is that any different from hating someone for their political views - left or right?"
Gravatar

#6 Strawb 7 år siden

Geekalot (4) skrev:
Eneste Killing Joke jeg syntes er i det her, er at det er en R rated tegnefilm..... Det giver ingen mening i mit hoved. Hvad skal gøre den R rated, sprog bruget ?

Historien er ekstremt voldelig. For voldelig til PG-13.
Gravatar

#7 Geekalot 7 år siden

Så det er på grund af pixel blod ? :) griner lige lidt for mig selv :D
Gravatar

#8 Kaversmed 7 år siden

#7 Hvad er der sjovt ved det? Om det er CGI, tegnefilm eller ketchup, så er alt blod i film vel fiktivt? Computerspil har jo også ratings...
Ripley: These people are here to protect you. They're soldiers.
Newt: It won't make any difference...
Gravatar

#9 Geekalot 7 år siden

#8 Kan bare ikke tage det seriøst :) I min lille verden er en tegnefilm en tegnefilm, om helten slå banditten eller om han slår igennem banditten har i mine øjne ikke den store forskel på en tegnefilm :) Ikke betydet at jeg ikke vil se den, for det tror jeg da umiddelbart jeg vil, da jeg tror jeg har alle de andre :)
Gravatar

#10 Kaversmed 7 år siden

#9 Nu har du jo ikke set den endnu, så du kan jo ikke helt udtale dig om hvorvidt den har fortjent sin rating eller ej, men der findes altså masser af tegnefilm derude, der er ret voldelige og ikke helt sunde for mindreårige at se. Tegnefilmsvold påvirker mig dog heller ikke på samme måde som med film, men sådan er det jo ikke alle der har det.
Ripley: These people are here to protect you. They're soldiers.
Newt: It won't make any difference...

Skriv ny kommentar: