Der er mindst tre “Fast & Furious”-film mere på vej. Men det er ikke nok. Der overvejes nemlig nu et spinoff med Dwayne Johnsons karakter, Hobbs.

Se også: Det fortsætter: “Fast & Furious 10” kommer i 2021

Det er producenten Hiram Garcia, der var med til at skabe Hobbs-karakteren fra og med “Fast & Furious 5”, som nu åbner op for en solofilm med ham:

”Der har altid været snakke om det. Det er en udfordring at finde tid og plads til den, men der er altid samtaler omkring potentialet i et spinoff,” siger Garcia til ComicBook.

Producenten fortællere videre, at Hobbs allerede i den kommende “Fast & Furious 8” vil få en større rolle at spille:

”I kommer til at se lidt mere i den næste film, men senere kommer vi til at køre videre med et spinoff og have det sjovt med det.”

“Fast 8” får dansk premiere d. 13. april i 2017.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (8)
Gravatar

#1 Therewillbeblod 7 år siden

Nu er jeg jo hverken selv wrestler, eller skuespiller...men...jeg kan ikke rigtig komme mig over, at den her gut er så kendt som han er og ikke rigtig på noget tidspunkt, har han været pisse-fed i en rolle. Jeg har set en del film med ham, både som action-helten og som en komisk side-kick ting....syntes bare altid han er, ret tæt på piv-ringe....er der en film derude hvor jeg kan se lyset? Altså hvad der er fedt ved ham her?

Så må folk da gerne anbefale, fordi han er med i hvad? 80 film nu?

....der må da være èn god?
Fuck Jurassic World!!
Gravatar

#2 patrickjane 7 år siden

Therewillbeblod (1) skrev:
Nu er jeg jo hverken selv wrestler, eller skuespiller...men...jeg kan ikke rigtig komme mig over, at den her gut er så kendt som han er og ikke rigtig på noget tidspunkt, har han været pisse-fed i en rolle. Jeg har set en del film med ham, både som action-helten og som en komisk side-kick ting....syntes bare altid han er, ret tæt på piv-ringe....er der en film derude hvor jeg kan se lyset? Altså hvad der er fedt ved ham her?

Så må folk da gerne anbefale, fordi han er med i hvad? 80 film nu?

....der må da være èn god?


Måske har du bare dårlig smag.
Gravatar

#3 Xaroc 7 år siden

Therewillbeblod (1) skrev:
Nu er jeg jo hverken selv wrestler, eller skuespiller...men...jeg kan ikke rigtig komme mig over, at den her gut er så kendt som han er og ikke rigtig på noget tidspunkt, har han været pisse-fed i en rolle. Jeg har set en del film med ham, både som action-helten og som en komisk side-kick ting....syntes bare altid han er, ret tæt på piv-ringe....er der en film derude hvor jeg kan se lyset? Altså hvad der er fedt ved ham her?

Så må folk da gerne anbefale, fordi han er med i hvad? 80 film nu?

....der må da være èn god?


Syntes nu heller ikke Arnold var en god skuespiller
Gravatar

#4 Sir_cumalot 7 år siden

Muligvis nej, men T2 er nu stadig en af de fedeste film der bare kan ses igen og igen.

Mht. The rock, så er han ikke nogen god skuespiller, men de film han medvirker i er (stort set) altid garanti for god lørdags-action brag.
Gravatar

#5 ColourfullRoar 7 år siden

Kunne sagtens se en serie med ham før man møder ham i fast five sådan prequel agtig ^^

Hvor hans crew fanger bad guys ^^
Gravatar

#6 ColourfullRoar 7 år siden

Kunne sagtens se en serie med ham før man møder ham i fast five sådan prequel agtig ^^

Hvor hans crew fanger bad guys ^^
Gravatar

#7 moulder666 7 år siden

Therewillbeblod (1) skrev:
Nu er jeg jo hverken selv wrestler, eller skuespiller...men...jeg kan ikke rigtig komme mig over, at den her gut er så kendt som han er og ikke rigtig på noget tidspunkt, har han været pisse-fed i en rolle. Jeg har set en del film med ham, både som action-helten og som en komisk side-kick ting....syntes bare altid han er, ret tæt på piv-ringe....er der en film derude hvor jeg kan se lyset? Altså hvad der er fedt ved ham her?

Så må folk da gerne anbefale, fordi han er med i hvad? 80 film nu?

....der må da være èn god?


Decideret "god" vil jeg heller ikke rode mig ud i - men jeg var ok underholdt ved "Welcome to the Jungle" - selvom jeg da jeg satte mig ned til den, var 100% klar på at hade filmen! :-)
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#8 Therewillbeblod 7 år siden

Tak for jeres svar! :)
Fuck Jurassic World!!

Skriv ny kommentar: