Det er primært Wolverine, der kører solo, når det gælder “X-Men”. De andre møder op til holdfilmene. Men det skal der laves om på nu, mener “X-Men: Apocalypse”-instruktøren Bryan Singer. Mystique bør få sin egen film.

Se også: Anmeldelsen af “X-Men: Apocalypse”

Det er til Empire, at manden bag nu fire “X-Men”-film slår fast, at Mystique bør få en solofilm:

”Folk har spurgt mig, om jeg vil lave en solofilm om Mystique. Jeg mener, at hun er den rigtige til det,” siger Singer.

Dermed virker det til, at fokus kun bliver stærkere og stærkere på Jennifer Lawrence-karakteren, Mystique.

Særligt i de tre nye prequel-film – “First Class”, “Days of Future Past” og “Apocalypse” – er fokus flyttet tættere på Mystique og længere fra Professor X, Magneto og Wolverine. Nu kulminerer det altså måske i en solofilm.

Vil du gerne se en solofilm med Mystique?

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (14)
Gravatar

#1 Hive 7 år siden

Nej, lad os nu for pokker holde en pause fra Mystique. Der findes også andre spændende mutanter end Mystique, Wolverine og Magneto... og især Mystique har allerede haft en meget større rolle end hun burde have. Lad os da holde en pause fra hende.
Gravatar

#2 Eraz 7 år siden

Jeg syntes faktisk ikke Jennifer Lawrence spiller Mystique særligt godt. Jeg kunne langt bedre lide den gamle mystique fra de gamle X-men film. Jeg kan ikke lige huske hendes rigtige navn.

Gravatar

#3 Woody 7 år siden

Eraz (2) skrev:
Jeg syntes faktisk ikke Jennifer Lawrence spiller Mystique særligt godt. Jeg kunne langt bedre lide den gamle mystique fra de gamle X-men film. Jeg kan ikke lige huske hendes rigtige navn.


Det er Rebecca Romijn du tænker på. Jeg ville da også mene at hun spiller Mystique bedre end Jennifer Lawrence, men det så også min egen mening.
Gravatar

#4 Driver 7 år siden

Er med på team Rebecca Romijn.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#5 silegnaV 7 år siden

#4 Same.
Gravatar

#6 kblood 7 år siden

Er der over hovedet nogen som synes Lawrance spiller Mystique bedre end Romijn?

Føles for mig som om at de har ændret en del mere end de burde på Mystique i alle de nye film. Det kan da vel kun være opdigtet det tætte forhold med Professor X og Mystique? Jeg mener, de voksede da ikke op sammen i nogen comics.

Kan bedre li hende som den onde kolde Mystique, men First Class prøvede at gøre hende mere til et blødende hjerte end en kold hævner.

Synes hun havde en del fede scener i de første X-Men film og efter First Class var de da også okay, men synes ikke de var helt så gode. Har godt nok ikke set Apocalypse endnu, hvis den overhovedet er kommet, men kunne nu bedre li Mystique da hun var mere... mystisk :P
Gravatar

#7 kblood 7 år siden

Hov, billedet Filmz bruger er da også den første Mystique...
Gravatar

#8 Dj Kold 7 år siden

He, jeg er også klart på Team Romijn.
Hos Collider snakkede de om, at man let kunne mærke at J-Law ikke gider rollen længere.
Gravatar

#9 moulder666 7 år siden

Personligt synes jeg bare de skal skrue ned for brugen af Mystique helt generelt - uanset skuespiller. I tegneserierne mindes jeg godt nok ikke, at hun var så pokkers vigtig en person, og derudover synes jeg ikke, at hun er så interessant.

Så nej - et spin-off med hende bliver uden mig.
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#10 Driver 7 år siden

#8

Men hun gider til gengæld nok godt det, der følger med: $$$

Og ja, jeg troede da netop, hun hed Mystique, fordi der var noget mystik over hende og hvem hun er. Hvis de bliver ved med at overforbruge hende, så er der da ikke meget mystisk og mystik tilbage over hende.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”

Skriv ny kommentar: