Det er tidligere blevet bekræftet, at dobbeltfilmen “Avengers: Infinity War” bliver enden på Avengers-holdet, som vi kender det. Nu bekræfter Marvel-skurken over del alle netop dette: Enden er nær.

Se også: Marvel: “Avengers: Infinity War” bliver enden på det gamle Avengers

Det er Thanos-skuespilleren Josh Brolin, der fortæller, at de to “Infinity War”-film bliver et foreløbigt klimaks, som alt andet bygger op til:

”Disse ‘Avengers’-historier bygger alle op til denne konklusion. Det bliver dybest set min karakter imod alle andre,” siger Brolin til Moviefone.

Dermed kan vi se frem til et episk slag, hvor alle helte i “Avengers”-universet må kæmpe sammen for at besejre den ultimative trussel; Thanos, der hidtil har holdt sig i baggrunden.

Første del af “Avengers: Infinity War” får premiere d. 3. maj i 2018, imens anden del udkommer præcis et år senere.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (11)
Gravatar

#1 Lard Hanson 7 år siden

Så mere af det samme?
Gravatar

#2 Geekalot 7 år siden

#1 Mere af det samme ? ja bare meget meget federe :D
Gravatar

#3 Jack Slater 7 år siden

Var det ikke Arnold Schwarzenegger som skulle spille Thanos :)
Gravatar

#4 uldbjerg 7 år siden

Jeg er så træt af guder, rumvæsener og hvad end Ultron nu var som skurke. Så kan man jo sige, at jeg nok bare burde holde mig fra MCUs film, hvad jeg også i høj grad gør. Men nogle gange er jeg lige nød til at se, hvad al virakken er om.
Og jeg må sige, at jeg var positivt overrasket over Civil War. Den var jo nærmest helt realistisk sammenlignet med The Avengers.

Men lyder til, at vi skal tilbage i samme hjernedøde stil i Infinity War som gjorde sig gældende i de foregående Avengers film.
Jeg holder mig væk
Gravatar

#5 MadsFalk 7 år siden

#4 de følger jo de tegneserier som de er baseret på. Cap er for det mest mere jordnære fortællinger da hans kræfter passer bedre til denne form for historie. Når du har guder og monstre på samme hold, så er det lidt svært at have en gangster chef eller lignende som skurk.

Det er jo netop også det de gør så godt hos Marvel. De laver fortolkninger af genre film alt efter hvad superhelten kan bære af historie.

Thanos og infinity tegneserierne er noget af det mest episke der nogensinde er blevet tegnet efter min mening, så jeg er helt klar:-)
Gravatar

#6 kblood 7 år siden

uldbjerg (4) skrev:
Jeg er så træt af guder, rumvæsener og hvad end Ultron nu var som skurke. Så kan man jo sige, at jeg nok bare burde holde mig fra MCUs film, hvad jeg også i høj grad gør. Men nogle gange er jeg lige nød til at se, hvad al virakken er om.
Og jeg må sige, at jeg var positivt overrasket over Civil War. Den var jo nærmest helt realistisk sammenlignet med The Avengers.

Men lyder til, at vi skal tilbage i samme hjernedøde stil i Infinity War som gjorde sig gældende i de foregående Avengers film.
Jeg holder mig væk


Nu er det jo så det genren ligger op til. Jeg brokker mig da heller ikke over American Sniper prøver at være alt for realistisk. Aner ikke om den gjorde da jeg ikke har set den, men hvis man ikke gider det, så er der jo hele genre lavet til at ikke handle om overnaturlige ting som guder, magi og så videre.
Gravatar

#7 kblood 7 år siden

Når Thanos har infinity gauntlet med alle infinity stones, hvilket det lyder lidt til at han får fat i, så bliver det da vidst også nødvendigt at det er alle mod Thanos for at det skal være en kamp der er bare en lille smule fair.

Og selv med alle mod ham, kræver det vidst at han beslutter sig for ikke bare at udrydde dem alle, hvilket da vidst er muligt med den magt den handske har, men det finder jeg nok ud af når filmen kommer hvor meget magt den egentlig giver.
Gravatar

#8 CaGoDa 7 år siden

uldbjerg (4) skrev:
Jeg er så træt af guder, rumvæsener og hvad end Ultron nu var som skurke. Så kan man jo sige, at jeg nok bare burde holde mig fra MCUs film, hvad jeg også i høj grad gør. Men nogle gange er jeg lige nød til at se, hvad al virakken er om.
Og jeg må sige, at jeg var positivt overrasket over Civil War. Den var jo nærmest helt realistisk sammenlignet med The Avengers.

Men lyder til, at vi skal tilbage i samme hjernedøde stil i Infinity War som gjorde sig gældende i de foregående Avengers film.
Jeg holder mig væk


Tja hvis du er DC comic fan så er der lige så mange guder & Rumvæsner foreksempel Superman (rumvæsen) og Wonder Woman (halv gud)
Gravatar

#9 Geekalot 7 år siden

#3 Nej Det har altid været Brolin, der har haft rollen, han spiller også Thanos i de andre Marvel film :)
Gravatar

#10 filt 7 år siden

#9, det var nu ikke Brolin i The Avengers - men I alle andre er det ham, ja. :)
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid

Skriv ny kommentar: