Noomi Rapaces karakter Elizabeth Shaw spillede en central rolle i “Prometheus”. Det har længe forlydt, at hun ikke ville vende tilbage i “Alien: Covenant”. Men nye meldinger antyder, at hun alligevel er med i den kommende “Alien”-film.

Se også: Fra lille til ingen rolle: “Prometheus”-stjerne er ude af “Alien: Covenant”

Det er Deadline, der erfarer, at Noomi Rapace alligevel vil være at finde på rollelisten.

Rapace er angiveligt i Australien netop nu, hvor hun vil bruge de kommende uger på optagelserne til Ridley Scotts film.

Udover Noomi Rapace er også Michael Fassbender tilbage på settet. Derudover er navne som Katherine Waterston, Billy Crudup, Danny McBride og Demian Bichir på rollelisten.

“Alien: Covenant” får premiere 3. august i 2017.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (7)
Gravatar

#1 eskithekid 7 år siden

YEEES!
Gravatar

#2 henrique406 7 år siden

Nooooo!

Hun er ok i millennium trilogien, men synes sgu hun er lidt en kedelig skuespiller. Det er lidt svært at blive overbevist om hendes talenter, når hun kun bruger ét ansigtsudtryk i alle hendes roller. Det lidt "peew-hvor-er-det-synd-for-mig-men-jeg-er-indebrændt-så-pas-på-hvad-du-siger-til-mig stone-face-looket.


Men fedt de nu er i gang med optagelserne, det var smuttet min næse forbi.
Gravatar

#3 Silver666 7 år siden

Fed nyhed!
Kunne godt lide Prometheus og Elizabeth Shaw var en karakter som fangede min interresse og især efter slutningen af filmen syntes jeg det var en stor skuffelse at høre hun ikke ville være at finde i fortsættelsen.
Godt det var en and
Gravatar

#4 Gasivodo 7 år siden

#2 Det er da ellers et forholdsvis avanceret look;-)
"..are there any women here today?.."

'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(
Gravatar

#5 Geekalot 7 år siden

Efter som jeg er ret sikker på hun skalle spille "død" så er jeg da stadig glad for hun vil være en del af den forklaring der meget mangle for nogle folk :)
Gravatar

#6 Reborn Sith 7 år siden

Enig med #3
It's all good man. Saul Goodman
Gravatar

#7 MikaelChristiansen 7 år siden

yes jeg glæder mig til et gys jeg synes hun er en god skuespiller i den sidste film

Skriv ny kommentar: