Hvad er Luke Skywalkers rolle i den nye “Star Wars”-trilogi, der begyndte med “The Force Awakens”? Det er stadig det store spørgsmål, efter Mark Hamills legendariske Jedi kun fik få sekunder på skærmen i “Episode VII”. Nu løfter Hamill måske selv lidt af sløret.

Se også: Mark Hamill: Luke Skywalker kan sagtens være homoseksuel

DER SKAL ADVARES IMOD SPOILERS!

Ganske overraskende virker det nemlig til, at “Star Wars: Episode VIII” bliver Mark Hamills sidste stjernekrig, da han bliver spurgt om, hvad der venter ham nu:

”Jeg gør ‘Episode VIII’ færdig, og så er jeg arbejdsløs,” siger Mark Hamill til Den of Geek.

Dermed kan det virke, som om Luke Skywalker møder samme skæbne, som Han Solo gjorde i “Episode VII” – nemlig døden.

Den teori fik dog ikke lov til at stå uimodsagt længe. Hamill var hurtig ved tasterne, da han fandt ud af, at han havde talt over sig/var blevet misforstået:

”Jeg mente: Jeg er arbejdsløs (LIGE NU OG HER). Husk på, at jeg holdt på hemmeligheden om #DadVader.”

“Star Wars: Episode VIII” får premiere d. 14. december, 2017.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (4)
Gravatar

#1 Ranalome 7 år siden

Spoileren ligger allerede i overskriften. GG Filmz :/
Gravatar

#2 Morten Vejlgaard Just 7 år siden

#1 Nope, det har han skam udtalt til hele verden. Udtalelsen skal tolkes, hvis det skal være en spoiler. Det er
Han Solos skæbne, vi vil beskytte for dem, der ikke har set TFA.
Gravatar

#3 gladiator 7 år siden

Bliver lettere patetisk, hvis en stor rolle skal lade livet, i hver af de næste film.. Zzzz. Håber det sørme ikke. Større kreativitet kunne ønskes.
Gravatar

#4 PDynamite 7 år siden

#3 Håber virkelig for dig at du ikke ser Game of Thrones..

Skriv ny kommentar: