Teaser: Der kommer en virkelig solofilm med Darth Vader

Batman v Superman: Dawn of Justice”-manuskriptforfatteren David S. Goyer er ikke bange for at kaste sig ud i projekter med ikoniske filmkarakterer. Fra de største superhelte kaster han sig nu over en solofilm med ingen ringere end Darth Vader.

Se også: Lucasfilm snød verden for ny “Rogue One”-trailer med Darth Vader

Det er dog ikke en helt almindelig spillefilm, der er tale om, men i stedet som en del af det nye ‘Star Wars VR universe’. Det er altså en virtual reality-film. Og her var Darth Vader den oplagte karakter at begynde med:

”Da vi så på alle karaktererne, stederne og verdenerne i ‘Star Wars’-universet, så spurgte vi os selv: ‘Hvad har vi ikke set før? Hvem er vi nysgerrige på?’ Darth Vader er den perfekte ambassadør til at føre os ind i Star Wars VR universe,” siger Goyer ifølge Movieweb.

Det nye projekt er et samarbejde imellem Lucasfilms ILMxLAB og så altså manuskriptforfatter Goyer, der sammen vil udfolde dette nye interaktive fortælleunivers.

Se teaseren her:

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (9)
Gravatar

#1 Kaversmed 7 år siden

Spændende med VR. Kan potentielt set blive virkelig fedt.
Ripley: These people are here to protect you. They're soldiers.
Newt: It won't make any difference...
Gravatar

#2 Geekalot 7 år siden

Vr det nye 3D ? Lol.
Fint nok de vil prøve at satse på det. Bare de ikke lokker biograferne på det, så jeg tilfreds, ingen grund til billetter stige yderligere en den alt for høje pris der allerede er nu.
Gravatar

#3 The_Corrector 7 år siden

Geekalot (2) skrev:
Vr det nye 3D ? Lol.
Fint nok de vil prøve at satse på det. Bare de ikke lokker biograferne på det, så jeg tilfreds, ingen grund til billetter stige yderligere en den alt for høje pris der allerede er nu.


Det vil komme, og det har allerede været herhjemme som en pop-up biograf, for at vise hvad der er på vej. Men det bliver ikke det samme, som når du går i biografen i dag.

Det bliver mere ligesom at sidde på en cafe i en stol der kan dreje rundt, ellers kan du jo ikke kigge rundt :)

Prisen til den tid er svær at svare på. Men det kostede 95 kr. at komme ind i den her pop-up biograf. Priserne bliver nok ikke meget dyrere end en 3D film allerede koster, hvis den altså ikke bare ligger på samme pris. Her hvor jeg kommer koster det 100 kr. at se en 3D film + 3D briller a 10 kr. hvis du ikke allerede har sådan et par.

TV2 var en smut forbi den VR POP-UP biograf, som kunne prøves i juni måned, og du kan se indslaget om det her:
http://nyheder.tv2.dk/tech/2016-06-17-glem-3d-bril...
Gravatar

#4 Geekalot 7 år siden

#3 Håber jeg sandelig ikke. De brugte milliarder af kroner på det 3D lort, og lyd. Idag har de fleste biograf ejere jo erkendt at det var en kæmpe fejl at invistere penge i, for os forbrugere hader det. Så at bruge milliarder igen og tvinge os til at betale det, håber jeg dælme ikke der sker.
Gravatar

#5 Star Trek fever 7 år siden

Geekalot (4) skrev:
#3 Håber jeg sandelig ikke. De brugte milliarder af kroner på det 3D lort, og lyd. Idag har de fleste biograf ejere jo erkendt at det var en kæmpe fejl at invistere penge i, for os forbrugere hader det. Så at bruge milliarder igen og tvinge os til at betale det, håber jeg dælme ikke der sker.


Enig. Biografer fungerer fint som de er.
Get woke, go broke.

All lives matter.

Facts dont care about feelings

#CancelDisneyPlus, #JusticeforGina

"Jews were beaten in the streets, not by Nazi soldiers, but by their neighbours - even by children. I condemns all that Nazis did and stood for, but because history is edited, most people today don't realize, that to get to the point where Nazi soldiers could easily round up thousands of Jews, the government first made their own neighbours hate them simply because they were Jews. How is that any different from hating someone for their political views - left or right?"
Gravatar

#6 The_Corrector 7 år siden

#4 & #5 Det kommer til at ske, men det op til den enkelte biograf, om de vil have det eller ej.
Vi ser det nok først i de store byer som København, Odense og Århus, også følger de andre ligesom med 3D med, efterhånden som de kan se at der er et marked for det.

De mindre biograf vil med stor sikkerhed gøre som de gjorde med 3D, lige slå kold vand i blodet og se tiden an. Det hellere ikke alle biograf der vil kunne tilbyde det, uden at de skal hen og udbygge.

For min lokale biograf vil det være en mulighed, da de nu efter flere års kamp, endelig har fået lov at udvide biografen :)
Gravatar

#7 Geekalot 7 år siden

#6 tror ikke på de gør det. Langt de fleste har indrømmet det var en kæmpe fejl at investere i det. Og det koster dem stadig, når vi fravælger 3D og tager 2D versionen. Tror simpelthen ikke de er så dumme 2 gange i træk. Selv om jeg nok er tilbøjelig til at gå med til VR er en bedre ide en 3D, så foretrækker jeg ligsom alle andre nok 2D.
Gravatar

#8 The_Corrector 7 år siden

#7 Nu er jeg en del af biograf miljøet, og kan informerer dig om, at flere af de store biografer vil kommer med VR, når marked er klar til det. Heriblandt Nordisk Film biograferne, de som har plads til det vil få VR.
Gravatar

#9 Geekalot 7 år siden

#8 muligt du gør:) Men derfor tror jeg stadig ikke på det :)

Skriv ny kommentar: