Filmz kunne berette om de første forhandlinger tilbage i juni, men først nu er det blevet officielt. Oscar-vinderen Brie Larson er annonceret som titelrollen i “Captain Marvel” og slutter sig dermed til Marvels evigt voksende univers af superhelte og -heltinder.

Se også: Oscar-vinder i spil til titelrollen i “Captain Marvel”

Captain Marvels sande indentitet er Carol Danvers, en amerikansk jægerpilot, der får superkræfter. “Captain Marvel” får først premiere i 2019 og har endnu ingen instruktør, men rollen er blevet besat nu, da hun kommer til at spille en større rolle i de to kommende “Avengers: Infinity War”-film.

“Captain Marvel” vil blive Disney og Marvels første spillefilm med en kvinde i hovedrollen. Og det bliver altså Brie Larson, der får den ære. Hun modtog i år en Oscar for bedste kvindelige hovedrolle for sin præstation i “Room”, som fik seks stjerner her på Filmz.

Følg FILMZ på FACEBOOK.



Vis kommentarer (3)
Gravatar

#1 Clint 7 år siden

Jojo, med de rigtige steroider og en hårfarvning, så kan hun vel godt spille en Captajn Marvel :p
Gravatar

#2 Nicki52 7 år siden

Jeg har bare ventet på de annoncerede det. Hun var min top kandidat.

#1
Er hun nødt til at ligne til punkt og prikke? Hun får nok farvet sit hår, men muligvis ikke tegneserie dragten.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#3 Clint 7 år siden

Mig der prøvede (og fejlede) i at sige, at hun skulle have nogle mandlige kønshormoner og farvet hendes hår sort, hvis hun skulle ligne den "rigtige/originale" Captain Marvel.

Carol Danvers har jo altid været kendt som Ms.Marvel, og er først i 2012 blevet til Captain Marvel - hvilket jeg synes er ærgerligt. Ligesom alt anden mangel på nytænkning hos Marvel, hvor de prøver at lokke flere kvinder til deres univers, ved at skifte køn på tidligere kendte karakterer, i stedet for at finde på en ny.

Skriv ny kommentar: