Har er aktuel med både Jokeren og Batman i “Suicide Squad”. Men instruktør David Ayer drømmer allermest om at lave en film med superhelten over dem alle: Superman.

Se også: Russell Crowe: Der var planlagt flere Superman-film efter “Man of Steel”

Der er nemlig kun fantastiske karakterer i “Superman”-universet, som gør det overlegent alle andre:

”Jeg elsker Superman, jeg synes, at Superman ville være fantastisk. Det er så meget; det er så vanvittigt rigt et univers, der er så meget dybde i det. Du kan bogstaveligt talt åbne en encyklopædi med karakterer, sætte din finger på en side, og du ville have en fantastisk karakter,” siger Ayer til JoBlo.

Så måske er det David Ayer, der får tjansen, hvis DC Films en dag beslutter sig for at lave en ny “Superman”-film.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (6)
Gravatar

#1 Elisha 7 år siden

imponerende hele forsiden er fyldt med suicide squad nyheder :)
Gravatar

#2 David Munch 7 år siden

Jeg drømmer bare om en moderne Superman film som er et mesterværk - Eller bare over middelmådigt niveau.
Gravatar

#3 danish99 7 år siden

De skal bare ikke skifte skuespilleren. Man of steel var fed
King
Gravatar

#4 Jack Slater 7 år siden

Det fortæller lidt om DC film universet at der ikke er planlagt en SuperMan film. Han burde være deres frontfigur med den ene fede film efter den anden.
Gravatar

#5 X&O 7 år siden

Det er efterhånden ret tydeligt at denne strøm af 'nyheder' som bliver postet ud til medierne, ikke er andet end strategisk reklame.
Gravatar

#6 Gasivodo 7 år siden

Mere supermand JA DA!

Superman vs Robocop(nu med en spinkel kvinde i panser) Spinkle mænd er så meget 80'er!
"..are there any women here today?.."

'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(

Skriv ny kommentar: