Det har længe været kendt, at karakteren Cable medvirker i “Deadpool 2”. Det er stadig uvist, hvilken skuespiller, der skal løfte rollen. Men nu lyder rygtet, at Kyle Chandler er favorit til jobbet.

Se også: ”Avatar 2″ spolerer “Deadpool 2”-drøm for Stephen Lang

Det er Meet the Movie Press, der erfarer, at Kyle Chandler er på tale til rollen. Han er især kendt fra den amerikanske football-serie “Friday Night Lights”, men har også medvirket i store film som “The Wolf of Wall Street”.

Journalisten Jeff Sneider er manden, der har opsnuset rygtet:

”Tag det her med et gigantisk gran salt. Det største, din lille hjerne kan forestille sig. Det navn, der florerer omkring Cable lige nu er Kyle Chandler,” afslører Sneider.

Sneider fortæller desuden, at Mackenzie Davis er i spil til rollen som Domino. Hun har tidligere medvirket i “The Martian”.

“Deadpool 2” får premiere i 2017.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (5)
Gravatar

#1 Nicki52 7 år siden

Nej, for ung og han er ikke særligt pumpet. Han skal hellere koncentrere sig om Bloodline. Hvis Chandler skal være med i en Marvel-film, så skal han hellere være en med magt, istedet for en superhelt.
Men jeg tror ikke rigtig på det. Han skal også optage Bloodline sæson 3 som får premiere til foråret. Han har ikke tid til en bærende birolle.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#2 Geekalot 7 år siden

#2 han var heller ikke lige den jeg havde i tankerne må jeg indrømme.
Gravatar

#3 Jack Slater 7 år siden

What????? Var vi ikke enige om det det skulle være Dolph Lundgren eller Ron Perlman?? Hvad er nu det her for noget :(
Gravatar

#4 Ceepa 7 år siden

Filmz burde markedsføre ham som ham fra bLoodline (Ved godt det ikke er markedsføring). Bloodline er en fandens go' serie
Gravatar

#5 Jach 7 år siden

Ceepa (4) skrev:
Filmz burde markedsføre ham som ham fra bLoodline (Ved godt det ikke er markedsføring). Bloodline er en fandens go' serie

Kender ham selv bedst for Early Edition. En okay serie :)
"Game over man, game over"
"Stop screwing around"
-Hudson from ALIENS

Skriv ny kommentar: