“Harry Potter and the Cursed Child” har hittet på teatret. Men nu vil Warner Bros. ikke lade det blive ved teatret længere. De har registreret varemærket og vil have Daniel Radcliffe tilbage i titelrollen som den populære troldmand.

Se også: Daniel Radcliffe: Jeg er åben for mere “Harry Potter”

Det er New York Daily News, der har talt med kilder hos Warner Bros., der gør det klart, at kun én mand kan spille Harry i en filmatisering af “Harry Potter and the Cursed Child”. Og det er naturligvis Daniel Radcliffe.

Spørgsmålet er så, om Radcliffe vil fortsætte med at etablere sin karriere som en skuespiller, der kan andet end at trylle, men også påtage sig andre roller, som han har gjort med succes i en film som “The Woman in Black”.

Warner Bros. har endnu ikke meldt noget officielt ud, men kilder tæt på begivenhederne fortæller, at det er planen, at “Harry Potter and the Cursed Child” skal være i biografen i 2020.

“Harry Potter”-spinoff-filmen “Fantastic Beasts and Where to Find Them” får premiere d. 17 november.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (14)
Gravatar

#1 Star Trek fever 7 år siden

Det ville være godt. Det er sku en flad fornemmelse når de giver rollen til andre. Håber da også de kan overtale andre fra universet. Uden at vide hvem af hovedpersonerne der ellers er med i bogen...
Get woke, go broke.

All lives matter.

Facts dont care about feelings

#CancelDisneyPlus, #JusticeforGina

"Jews were beaten in the streets, not by Nazi soldiers, but by their neighbours - even by children. I condemns all that Nazis did and stood for, but because history is edited, most people today don't realize, that to get to the point where Nazi soldiers could easily round up thousands of Jews, the government first made their own neighbours hate them simply because they were Jews. How is that any different from hating someone for their political views - left or right?"
Gravatar

#2 Peteryde 7 år siden

Findes der en bog til Cursed Child ?
Gravatar

#3 Juhler 7 år siden

Peteryde (2) skrev:
Findes der en bog til Cursed Child ?


Ja og nej, du kan købe en bog der hedder The Cursed Child, men det er manuskriptet til teaterstykket man læser. Så det er ikke en bog i samme forstand som de andre Harry Potter bøger, den skulle dog komme næste år fik jeg at vide i Arnold Busck.
Gravatar

#4 Alex12 7 år siden

WB er grådige.
Gravatar

#5 Geekalot 7 år siden

#4 De grådige ? De da hvert fald ikke mere grådige en alle de andre film selskaber er......
Gravatar

#6 jonaspvideovidjo 7 år siden

#3
Den bog man kan købe nu er den første udgave af manuskriptet de øvede med. "Rehearsel Edition". Det jeg hørte i Arnold Busck var at der til næste år ville komme en udgave af det ændrede manuskript. Jeg har endnu ikke hørt noget om en decideret bog, men hvis du har må du meget gerne smide et link :-)
Gravatar

#7 Alex12 7 år siden

#5 Ja, de er grådige. De ved udemærket at det med automatik bliver et gigantisk økonomisk success.
Gravatar

#8 David Munch 7 år siden

Det må jo være fordi folk gerne vil se den så. Hvorfor gør det dem grådige, hvis der er et marked? Det svarer til at sige Tulip er grådige fordi der er et marked for salg af bacon.
Gravatar

#9 Fc-Sonny 7 år siden

#7
Hvad har det med grådighed at gøre. Selvfølgelig skal de tjene penge, men det er samtidig at gøre folket en tjeneste. Vi er mange der gerne vil se denne film.

Men med din tankegang er alle firmaer jo grådige. Alle firmaer producere vel ting for at tjene penge på det. Og hvad galt er der i det?
Gravatar

#10 Juhler 7 år siden

#6 Det kan godt være det var det sælgeren mente i Arnold Busck, jeg har det ikke andre steder fra. Så det skal nok lige tages med et gran salt...

Skriv ny kommentar: