Hos DC er Slade Wilson anti-helten Deathstroke, imens Marvel har Wade Wilson, som er antihelten Deadpool. De er begge blevet udsat for eksperimenter for at blive en supersoldat, men er nu lejesoldat. Så er der overhovedet forskel? Ja, mener tegneserie-skaberen bag Deadpool.

Se også: Deathstroke er skurken i Ben Afflecks “Batman”-film!

Diskussionen blev igen aktuel, da Ben Affleck introducerede Deathstroke til den kommende “Justice League”-film såvel som til solofilmen om Batman.

Det er Rob Liefeld, der skabte Deadpool tilbage i 1991 – angiveligt som en joke over den 11 år ældre Deathstroke.

Alligevel er de langt fra ens, forklarede Liefeld til Nerdy Pop i en video, som du kan se nedenfor. Faktisk er der fem afgørende forskelle på de to.

Se videoen her:

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (6)
Gravatar

#1 kblood 7 år siden

De startede vidst med at være ret ens. Deadpool var baseret på Deathstroke til at begynde med, og det skulle også være grunden til at deres navne er så ens.

Men Deadpool udviklede sig på en helt anden måde. Meget forskellige personligheder, og forskellige egenskaber.
Gravatar

#2 Kaversmed 7 år siden

Ham Rob er da bare en lille smule anstrengende at høre på..
Ripley: These people are here to protect you. They're soldiers.
Newt: It won't make any difference...
Gravatar

#3 kblood 7 år siden

Kaversmed (2) skrev:
Ham Rob er da bare en lille smule anstrengende at høre på..


Det virker til at være et show for børn eller sådan noget. Man kan se en del børn i publikum, tror det er for at underholde dem.
Gravatar

#4 Gridlock 7 år siden

Deadpool Deathstroke begge er ganske fine på hver deres måde.
Personligt venter jeg bare på at DC for taget sig sammen til og filmatisere Lobo.
Den ægte vare, the main man en bandene, svovlende, ubehøvlet rum rocker/dusørjæger.
En som hverken himlen eller helvede vil ha.
Himlen fordi han mere eller mindre tævede sig igennem hele den himmelske hær og Helvede af temmelig meget den samme grund.
Gravatar

#5 Zabath 7 år siden

Kaversmed (2) skrev:
Ham Rob er da bare en lille smule anstrengende at høre på..


Enig, jeg orkede ikke at se video færdig.... Og er farverne virkelig en afgørende forskel?
Gravatar

#6 kblood 7 år siden

Zabath (5) skrev:
Enig, jeg orkede ikke at se video færdig.... Og er farverne virkelig en afgørende forskel?


Ja, hans argumenter havde det godt nok med at være lamme. Ny dragt.. tada, slet ikke samme person...?

Jeg mener 2 af de 5 argumenter havde med udklædning at gøre. 1 andet var vidst valg af våben.

Gav da mening at se på deres fysiske udseende, at den ene har et ugly i anden ansigt, og den anden har et ansigt med gråt hår og sådan. Og så er der også forskel på det som de kan, jeg mener ikke deathstroke kan regenerer, slet ikke så godt som Deadpool. Deres personlighed virker også relevant, for de er meget forskellige.

Skriv ny kommentar: