Vi troede først, den ville få premiere tidligst om to år. Men Ben Affleck har åbenbart så meget styr på Batman, at han kan have sin solofilm med arbejdstitlen “The Batman” færdig før end forventet.

Se også: Deathstroke er skurken i Ben Afflecks “Batman”-film!

Det er Warner-chefen Jeff Bewkes, der nu afslører, at “The Batman” allerede er færdig til om 18 måneder, altså foråret 2018:

”Ben fortalte, at Batman-filmen, som han skal instruere, spille og skrive, er ude, jeg tror, det er om halvandet år,” siger Bewkes ifølge ComicBookMovie.

Det var ellers forventet, at “The Batman” først ville få premiere i efteråret 2018, men nu ser det altså ud til at blive en forårspremiere.

Dermed udkommer “The Batman” i umiddelbar forlængelse af “Justice League”, som får premiere i slutningen af 2017 – d. 16. november for at være helt præcis.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (5)
Gravatar

#1 peter2217 7 år siden

jeg glæder mig helt vildt
Gravatar

#2 Nagash 7 år siden

De går sgu DC amok til næste år. Hele 3 film nu. Men glæder mig skam til at se, hvad Affleck kan byde ind med :)
Gravatar

#3 Nagash 7 år siden

Nå, jeg må åbenbart ikke rette den anden :(
Gravatar

#4 Jack Slater 7 år siden

Ben Affleck er en virkelig god Bruce Wayne og Batman, og med Argo og The Town har han bevist at han er en god instruktør, så det kan kun blive godt.
Gravatar

#5 Gasivodo 7 år siden

YAY! Nu med dato, det ender jo altid godt..
"..are there any women here today?.."

'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(

Skriv ny kommentar: