Præcis som det var tilfældet med “Batman v Superman”, så får “Suicide Squad”også en forlænget version, når den udkommer på DVD og Blu-Ray samt digitalt.

Se også: Margot Robbie producerer selv Harley Quinn-spinoff

Den nye version bliver angiveligt 13 minutter længere end biografudgaven på 123 minutter. Derfor er der basis for, at den voldsomt kritiserede DCEU-film kan få oprejsning, som det var tilfældet med “Batman v Superman: Ultimate Edition”, der fik en bedre modtagelse hos anmelderne end biografudgaven.

Økonomisk har “Suicide Squad” dog allerede været en stor succes med en indtjening på over 700 millioner dollars, hvilket gør den til en klart bedre filmforretning end en film som “Man of Steel”.

“Suicide Squad – Extended Cut” udkommer på digital streaming den 15. november samt DVD og Blu-Ray den 13. december.

Se traileren her:

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (7)
Gravatar

#1 robbifan2 7 år siden

Sagde Ayer ikke noget om at Biograf versionen var den endelige version og hans Directors Cut? Jeg kan ikke se hvordan mere skal redde filmen, men mere af Jokeren vil dog være interessant da det var svært at vurdere Leto på så lidt.
Gravatar

#2 Juiceren 7 år siden

Good news, glæder mig til d. 13. december !
Gravatar

#3 Lauzzy81 7 år siden

Er vi ved at være derude hvor WB & DC prøver på at "redde" deres film ved at give fans nogle forlængede udgaver??

Ok både BvS & Suicide har tjent kassen, men det ændrer ikke det faktum at begge film ikke levede op til det man forventede!

BvS er dog stadig den værste ud af de 2 film!
Gravatar

#4 Adagio 7 år siden

Jeg håber virkeligt at den her extended cut også klipper scenerne med jokeren væk. Joker scenerne ødelagde en stor del for filmen, jeg frygter dog at de tilføjer flere joker-scener i den her cut
Gravatar

#5 Geekalot 7 år siden

#3 seriøst? Var glimrende underholdt af BvsS. Og fandt den skide god.
Hold du dig nu til Marvel så og Disneys tegnefilm. Alt andet er hvis ikke til dig....
Gravatar

#6 Lauzzy81 7 år siden

Geekalot (5) skrev:
#3 seriøst? Var glimrende underholdt af BvsS. Og fandt den skide god.
Hold du dig nu til Marvel så og Disneys tegnefilm. Alt andet er hvis ikke til dig....


Tag dog lige en slapper, jeg synes ikke den var god og den mening må jeg vil gerne have? At du synes at filmen er god, er fint nok med mig, hver sin smag! Jeg er da heller ikke begejstret for alle Marvel's film eller for den sags skyld Disney LOL!

Men jeg var da til tider underholdt i BvsS, men synes stadig det er en rodet film! Der synes jeg at Man Of Steel er en tand bedre!
Gravatar

#7 Geekalot 7 år siden

#6 var ikke meningen der skulle opfattes helt så vild :) sorry hehe

Skriv ny kommentar: