Det var lidt af en bombe, der sprang forleden, da “Deadpool”-instruktør Tim Miller forlod “Deadpool 2″ på grund af kreative uenigheder med titelrolleskuespiller og producent Ryan Reynolds. Nu viser det sig, at uenighederne var større end først antaget.

Se også: ”Deadpool 2”-uenigheder: Instruktør Tim Miller dropper sequel

Først forlød det, at uenighederne drejede sig om, hvem der skulle castes i rollen som Cable. Tim Miller ville have Kyle Chandler, Ryan Reynolds ville have en ældre skuespiller i rollen.

Men det var langt fra den eneste uenighed. Ryan Reynolds ville sammen med manuskript-makkerparret Rhett Reese og Paul Wernick gentage succesen med den skrabede stil fra den første film og med et tilsvarende lavt budget.

Tim Miller ville dog hæve ambitionen med en mere stilsikker film, der både i format og på budget ville kunne konkurrere med de store blockbuster-film, skriver The Wrap.

Kilder fortæller videre, at de to stridende parter helt fundamentalt ville lave to forskellige film. Den ene – og vindende part – ville fortsætte med det, der havde skabt succes for originalen, imens den anden, Tim Miller, ville forsøge noget andet og nyt med Deadpool. Det fik han ikke lov til.

“Deadpool 2” forventes at få premiere i 2018.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (6)
Gravatar

#1 Morpheus 7 år siden

Umiddelbart er jeg glad for at Ryan Reynolds vandt den kamp. Det lyder som det bedste udfald. Jeg vil med glæde se mere af det samme hvertfald!

Og så er Kyle Chandler helt forkert, til at spille Cable!
Gravatar

#2 kblood 7 år siden

Tjaa, et større budget ville nok ikke skade, men synes da de skulle beholde den samme stil. Det vigtigste er da at gøre grin med alle de andre super helte franchises og at Deadpool forbliver Deadpool.
Gravatar

#3 Mads47 7 år siden

Lyder som det rigtige valg, jeg forelsked mig i filmen netop på grund af dens stil.
Gravatar

#4 Star Trek fever 7 år siden

Det var da også vanvittigt Tim Miller.
Get woke, go broke.

All lives matter.

Facts dont care about feelings

#CancelDisneyPlus, #JusticeforGina

"Jews were beaten in the streets, not by Nazi soldiers, but by their neighbours - even by children. I condemns all that Nazis did and stood for, but because history is edited, most people today don't realize, that to get to the point where Nazi soldiers could easily round up thousands of Jews, the government first made their own neighbours hate them simply because they were Jews. How is that any different from hating someone for their political views - left or right?"
Gravatar

#5 moulder666 7 år siden

Det lyder med andre ord som om han ville lave en typisk fejl til en toer - alt skal være større og flottere og så glemmer man historien og stilen...
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#6 LarsMan89 7 år siden

Hverken lavere eller højere budget ville have skuffet mig, meeeen jeg hælder lidt til en lavere budget for at beholde samme stil i som 1'eren.

Skriv ny kommentar: