Er DC Films’ “Wonder Woman” i problemer? Tidligere medarbejdere på projektet kalder solofilmen for et rod, imens den nu et halvt år fra premieren skal på nye optagelser. Nej, siger den øverste chef hos Warner Bros. “Wonder Woman” er fremragende.

Se også: Efter kritik: DC Films sender “Wonder Woman” tilbage på optagelse

Det nye DC Extended Universe med “Man of Steel”, “Batman v Superman” og “Suicide Squad” har ellers generelt fået mange hug. Og det er ufortjent, mener DC Films:

”Vi har haft et fantastisk år, men fortællingen om det, har ikke understøttet det… Det, der virkelig gør mig selvsikker, er, at jeg har set ‘Wonder Woman’, og den er fremragende,” siger Warner-chefen Kevin Tsujihara til New York Times.

Skal man tro den øverste chef, så er de kommende nye optagelser altså kun småting, idet den allerede nu angiveligt er som ønsket.

“Wonder Woman” får premiere d. 1. juni.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (6)
Gravatar

#1 HighFlyer15 7 år siden

Hvorfor skulle han sige andet? :/
Gravatar

#2 Lard Hanson 7 år siden

Hvis han sagde det modsatte, ville der være en nyhed gemt i det her.
Gravatar

#3 Geekalot 7 år siden

Glæder mig til den, men har jeg også gjort ved de andre. Håber bare ikke der er gået Marvel i den. Hvis det hele skal til at være ens, så bliver jeg skuffet :)
Gravatar

#4 Gasivodo 7 år siden

Og havde den heddet Wonderman ville den blive lagt for had. Så'en verden bare skruet sammen for tiden:-/
"..are there any women here today?.."

'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(
Gravatar

#5 Gasivodo 7 år siden

Og havde den heddet Wonderman ville den blive lagt for had. Så'en verden bare skruet sammen for tiden:-/
"..are there any women here today?.."

'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(
Gravatar

#6 LarsMan89 7 år siden

Til #1: I know, right? :I

Skriv ny kommentar: