Der skal ske noget nyt med “X-Men”-franchisen, og det bliver uden Bryan Singer, lærte vi forleden. Men hvad består det nye så i? Måske et slags reboot af “X-Men: The Last Stand” med Jean Grey som den centrale karakter.

Læs også: Ny “X-Men”-fremtid bliver uden Bryan Singer

Det er Latino Review, der skriver, at Fox-Marvel pønser på at fortsætte “X-Men”-franchisen med et nyt take på “The Dark Phoenix Saga”, som vi så det i “The Last Stand” – den sidste film i den første trilogi.

Og det giver god mening, fordi tidslinjen fra den første trilogi blev ændret med “Days of Future Past”. Derfor er det fri bane for Sophie Turners udgave af Jean Grey, der blev introduceret i “Apocalypse”.

“The Dark Phoenix Saga”-storylinen er oprindeligt indeholdt i to “X-Men”-tegneserier, der fik liv i den heftigt kritiserede “The Last Stand”, hvor Jean Grey genopstår som en ond Phoenix.

Manuskriptforfatter Simon Kinberg – der også skrev “The Last Stand” – har udtalt, at næste “X-Men” udspiller sig i 1990’erne, hvilket nærmer sig tiden for den første trilogi, hvor Jean Grey udviklede sig til den vel nok mægtigste X-Men. Og farligste.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (17)
Gravatar

#1 cain 7 år siden

Der var faktisk elementer fra hele Phoenix Saga og ikke kun dark phoenix. (Uncanny x-men 101-108, 1976-77 og X-men 129-138, 1980), så faktisk en del mere end 2 blade.
Gravatar

#2 nwinther 7 år siden

Når man læser nyhederne herinde, er det efterhånden som om der kun laves Superheltefilm og Star Wars-film.

Superheltefilm er som regel den samme film, indspillet igen og igen.
Og Star Wars film er vist på vej ned af samme sti - måske samme triologi indspillet igen og igen.
"I, for one, welcome our new insect overlords" - Kent Brockman
Gravatar

#3 David Munch 7 år siden

nwinther (2) skrev:
Når man læser nyhederne herinde, er det efterhånden som om der kun laves Superheltefilm og Star Wars-film.

Superheltefilm er som regel den samme film, indspillet igen og igen.
Og Star Wars film er vist på vej ned af samme sti - måske samme triologi indspillet igen og igen.

Du må virkelig være gået glip af noget, for 33% af artiklerne handler om personers seksualitet, ellers deres portrættering af samme på film. 8)
Gravatar

#4 nwinther 7 år siden

David Munch (3) skrev:
Du må virkelig være gået glip af noget, for 33% af artiklerne handler om personers seksualitet, ellers deres portrættering af samme på film. 8)


Næh, det har jeg set.
Bemærk, at seksualiteten handler om personer fra enten:

1: Superheltefilm

2: Star Wars-film

Q.E.D.
"I, for one, welcome our new insect overlords" - Kent Brockman
Gravatar

#5 Justin 7 år siden

NEJ !!!!
ikke mere reboot

bare NEJ !!!!
Gravatar

#6 Geekalot 7 år siden

#5 det jo som sådan heller ikke et reboot
Gravatar

#7 Manthraxx 7 år siden

Hun skal så nok lige øve sig lidt på sin amerikanske dialekt... det var ikke voldsomt imponerende sidst
Gravatar

#8 moulder666 7 år siden

Geekalot (6) skrev:
#5 det jo som sådan heller ikke et reboot


Korrekt - og hvis jeg husker rigtigt, var det med Dark Phoenix faktisk een af de bedre story lines. At jeg så synes det er en horribel ide skyldes nærmere, at jeg ikke er nogen stor fan af hende der spiller Jean Grey...Well, med mindre de så starter med en ny een der også.
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#9 cain 7 år siden

moulder666 (8) skrev:
Korrekt - og hvis jeg husker rigtigt, var det med Dark Phoenix faktisk een af de bedre story lines. At jeg så synes det er en horribel ide skyldes nærmere, at jeg ikke er nogen stor fan af hende der spiller Jean Grey...Well, med mindre de så starter med en ny een der også.


Enig. Synes ikke hun var særlig god som Jean. Dark Phoenix saga er helt sikkert en af de bedre. Lige under de aller bedste.
Gravatar

#10 Geekalot 7 år siden

Den første Jean, udfyldte rollen godt syntes jeg, og dengang ville jeg helt vildt gerne have nogle historier med hvor hun er Dark Phoenix, det fik jeg så ikke. Men håber godt nok heller ikke det er den nye der spiller Jean der skal være Dark Phoenix :)

Skriv ny kommentar: