Så er den første fulde trailer her til live-action-udgaven af “Beauty and the Beast” på dansk kendt som “Skønheden og Udyret” med Emma Watson og Dan Stevens i de to titelroller.

Se også: Se billederne: Første blik på Skønheden og Udyret sammen

Det er “Breaking Dawn”-instruktøren Bill Condon, der står bag nok en stor forelskelse mellem en kvindelig skønhed og en dyrisk mand.

Emma Watson og Dan Stevens får kendt hjælp i birollerne, der blandt andre løftes af Luke Evans som Gaston, Ewan McGregor er lysestagen Lumiere, imens Ian McKellen er Cogsworth og Emma Thompson er Mrs. Potts.

“Skønheden og Udyret” får dansk premiere d. 16. marts i 2017.

Følg Filmz på Facebbok.



Vis kommentarer (5)
Gravatar

#1 X&O 7 år siden

Hmmmm... jeg bliver gammelmands knotten når jeg ser traileren. Uanset hvor godt det ser ud, så er og bliver det et remake af en perfekt film. Jeg er i hvert fald ikke fan af udyrets udseende, der er for meget menneske i.
Gravatar

#2 Peteryde 7 år siden

Uanset hvor smuk jeg synes Emma Watson er. Kan jeg ikke koble hende sammen med at være Belle.
Gravatar

#3 KEiZ 7 år siden

Underlig ikke børne venlig, udgave virker det som om!?
Hvem er målgruppen??
What are your names, Neil and Bob, or is that like what you do?
Gravatar

#4 Lard Hanson 7 år siden

#3 Hvad er det, der ikke er børnevenligt?
Gravatar

#5 moulder666 7 år siden

KEiZ (3) skrev:
Underlig ikke børne venlig, udgave virker det som om!?
Hvem er målgruppen??


Det forstår jeg heller ikke. Jeg synes nærmest, at det virker som en 1:1 version af tegnefilmen... Og den skal nok være ratet så børnevenlig som muligt. :-)
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Skriv ny kommentar: