Den blev et stort hit på alverdens festivaler. Nu bliver Bong Joon-hos “Snowpiercer” endelig til en tv-serie her et år efter, at planerne om en serie første gang blev annonceret.

Se også: Tilda Swinton skal igen arbejde sammen med “Snowpiercer”-instruktør

Det er The Hollywood Reporter, der skriver, at TNT nu er klar med et pilot-afsnit af “Snowpiercer”-serien, der skal afgøre, om der bliver givet grønt lys for en hel sæson.

Serien baserer sig på den populære film fra 2013, hvor kupeerne på et tog er inddelt i klasser. De fattige gør blodigt oprør, imens de bevæger sig frem mod lokomotivet,

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (4)
Gravatar

#1 Peteryde 7 år siden

Jeg vil glæde mig til det. Jeg var faktisk lidt pjattet med filmen
Gravatar

#2 Sklertic 7 år siden

Filmen var glimrende, men tror det bliver noget af en udfordring at holde spændingen på samme niveau, medmindre deres revolution bevæger sig i sneglefart denne gang.
Gravatar

#3 Geekalot 7 år siden

#2 de kan vel tage en togvogn pr afsnit :D
Gravatar

#4 Jach 7 år siden

Sklertic (2) skrev:
Filmen var glimrende, men tror det bliver noget af en udfordring at holde spændingen på samme niveau, medmindre deres revolution bevæger sig i sneglefart denne gang.

Hvis de starter fra begyndelsen, så går der 17 år før filmen starter, og der var omkring 4-5 revolutioner før den i filmen, den sidste skete 3 år før. Så de kunne forbinde dem, men der skal nok tages mere end et år per sæson da jeg tvivler på det kan forblive interessant ellers.
"Game over man, game over"
"Stop screwing around"
-Hudson from ALIENS

Skriv ny kommentar: