Nyd Jyn Erso og hendes hold af rebeller i de 133 minutter, som de er på skærmen i “Rogue One”. Du kommer nemlig aldrig til at se dem igen.

Se også: Ny “Star Wars”-komponist: “Rogue One” er en 2. verdenskrigsfilm

Det er MovieWeb, der skriver, at Lucasfilm nu garanterer, at “Rogue One: A Star Wars Story” er en egen film, der ikke får en sequel.

Således er Jyn Erso ikke en karakter, der eksisterer fremadrettet i den nuværende “Star Wars”-kanon, hvilket kunne tyde på en ganske brutal slutning på rebellernes mission om at stjæle planerne over Dødsstjernen.

Det bør dog ikke overraske fans, at der ikke kommer en sequel, da “Rogue One” som bekendt leder op til den første “Star Wars”-film fra 1977.

“Rogue One: A Star Wars Story” får dansk premiere d. 14. december.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (4)
Gravatar

#1 KEiZ 7 år siden

Det ville klæde francisen, hvis alle ikke er i familie med hinanden og der ikke skal være forbindelse til alle spinoff's og saga film, men de kan stå alene.
Kan godt lide der ikke er anden forbindelse end den ene sætning A lot of bothnians were killed to get this information :)

og hvis fx han solo spin off skal blive et hit, skal det være nye eventyr og ikke kun lando, jabba fordi der er referencer til de gamle film.
What are your names, Neil and Bob, or is that like what you do?
Gravatar

#2 Mads47 7 år siden

Indtil videre virker det som at Disney og Lucas film behandler Star Wars med mere omtanke end Disney og Marvel bahandler MCU.
Gravatar

#3 aeries 7 år siden

#1 Det var først i Jedi at vi med sikkerhed ved, at "many Bothams have died to get us this information" da de skaffede planerne til den anden dødsstjerne. Rogue One omhandler den første dødsstjerne ;-)

Men ellers er jeg helt enig med #1 og glæder mig til flere enkeltstående eventyr (nu ville jeg ikke lige bruge udtrykket solo-eventyr ;) ).
"Target that explosion and fire!", Hikaru Sulu, Star Trek VI: The Undiscovered Country
Gravatar

#4 Gasivodo 7 år siden

Rogue The REMAKE derimod?
"..are there any women here today?.."

'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(

Skriv ny kommentar: