Vi så ham ganske kort i “Captain America: Civil War”. Nu får han snart sin egen film i “Spider-Man: Homecoming”, der er klar med sin første teaser.

Se også: Marvel: De nye “Spider-Man”-film bliver i stil med “Harry Potter”

Denne gang er det Tom Holland, der er Peter Parker, som Tobey Maguire og Andrew Garfield tidligere har været det.

Forskellen er denne gang, at Marvel Studios har overtaget produktionen, imens Sony Pictures kun tager sig af distributionen. Således indtræder Spider-Man nu som fuldgyldigt medlem af MCU.

Derfor medvirker Robert Downey Jr. også som Iron Man, imens Michael Keaton spiller den nye skurk, Vulture.

Marisa Tomei overtager rollen som Aunt May, hvorimod Zendaya og Angourie Rice er de yngre kvinder i Peters liv.

“Spider-Man: Homecoming” får premiere d. 6. juli.

Følg FILMZ på FACEBOOK.



Vis kommentarer (6)
Gravatar

#1 Troels91 7 år siden

awesome :)
Gravatar

#2 Troels91 7 år siden

er ret sikker på at Captain America også har en rolle i filmen? har de ikke udtalt det på et tidspunkt?
Gravatar

#3 uldbjerg 7 år siden

Jeg er uforstående over den hype, der omgav Tom Holland som Spider-Man i Civil War.
Men det er tydeligvis mig, der er noget galt med. Jeg synes også at The Amazing Spider-Man var god
Gravatar

#4 Naggzu 7 år siden

#3 , jeg er helt enig med dig i at The Amazing Spider-man var fed, men som alt godt måtte de jo få en ende, og det gjorde det da laveder 2'ern, for lige så vild jeg var med 1'ern lige så skuffet var jeg over dette gang rod.
Gravatar

#5 MikkelB 7 år siden

Jeg kunne også godt lide den første af The Amazing Spider-Man. Men desværre fejlede 2'eren alt for meget.

Dog er jeg stor tilhænger af de prøver med en "yngre" Peter Parker. Tom Holland er talentfuld, det har han vidst flere gange før. Så jeg glæder mig meget til at se denne film.
Gravatar

#6 Gorman 7 år siden

Troede Ironspider kom ud af kufferten...
Hudson til Vasquez i "Aliens": "Have you ever been mistanken for a man? No, have you!!!

Skriv ny kommentar: