Lørdag aften var der verdenspremiere på “Rogue One: A Star Wars Story” i USA. Felicity Jones og Mads Mikkelsen var der sammen med et udvalg af de amerikanske anmeldere, der er meget begejstrede.

Se også: ”Rogue One” -redningsmand får 5 millioner dollars som tak

Scott Feinberg fra The Hollywood Reporter er i hvert fald ikke i tvivl om kvaliteterne:

”‘ROGUE ONE’ = fremragende. Folk omkring mig siger, at den er endnu bedre end ‘THE FORCE AWAKENS’. Tillykke til Disney/Lucasfilm/de fantastiske talenter, der er involveret,” skriver Feinberg på Twitter.

Også über-nørden Kevin Smith er helt oppe at ringe over spinoff-filmen:

”Hold da kæft! @RogueOneMovie er utrolig skøn! Jeg lyver ikke: Den er god som #EmpireStrikesBack! Et fremragende kapitel i @starwars-universet!”

Og angiveligt er “Rogue One” så god, at den kræver et gensyn:

”Noget af det bedste action nogensinde i en ‘Star Wars’-film. Må se den igen straks,” skriver Steven Weintraub fra Collider.

“Rogue One: A Star Wars Story” får dansk premiere d. 14. december.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (10)
Gravatar

#1 Clint 7 år siden

Skal ses - måske engang når den kommer i tv.
Gravatar

#2 Juiceren 7 år siden

Glæder mig til at se den på onsdag - også selvom jeg ikke er kæmpe SW fan :)
Gravatar

#3 Geekalot 7 år siden

Napper den på BR når den kommer så langt.
Gravatar

#4 David Munch 7 år siden

Folk omkring mig siger, at den er endnu bedre end 'THE FORCE AWAKENS'.

Ja der skal vel heller ikke så meget til..

Jeg venter på de generelle anmeldelser før jeg danner mig en mening om hvorvidt den skal ses i biografen.
Gravatar

#5 BowieCool 7 år siden

Glæder mig for vildt til på onsdag...
Gravatar

#6 X&O 7 år siden

David Munch (4) skrev:
Ja der skal vel heller ikke så meget til..

Jeg venter på de generelle anmeldelser før jeg danner mig en mening om hvorvidt den skal ses i biografen.


Med den tilgang kan jeg næsten garantere dig at du vil blive skuffet.
Gravatar

#7 knekker 7 år siden

den snupper jeg paa BD - maaske engang naar den kommer paa tv, engang naar jeg er doed, engang i det naeste liv, engang naar universet ikke laengere existere.

Fik jeg forresten fortalt jer hvor relevant det er for mig at fortaelle jer at jeg ikke vil se den i bio? For jeg er sikker paa at folk nemlig er utroligt spaendt paa at laese indlaeg her inde, for at vide hvor og hvornaar du har taenkt dig at se en kommende film...
[i]filmz.dk - stedet hvor selvudnævnte film eksperter sammen, elsker at tude og brokke sig over Hollywood Block Buster film [/i]
Gravatar

#8 Gasivodo 7 år siden

Så er en standard Star Destroyer 1600 meter lang? eller er det stadig OLD - LORE?
"..are there any women here today?.."

'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(
Gravatar

#9 Gorman 7 år siden

Den skal ses i biffen i julen :-)
Hudson til Vasquez i "Aliens": "Have you ever been mistanken for a man? No, have you!!!
Gravatar

#10 rauhe 7 år siden

#7 Det giver en indikation om hvad folk tænker om filmen, ved om de vil i biografen for at se filmen. Hvilken værdi giver dit indlæg i forbindelse med filmen?

Skriv ny kommentar: