I går fik vi nyheden om, at DC Films arbejder på et kvinde-spinoff til “Suicide Squad” med titlen “Gotham City Sirens”. Og det bliver muligvis med Megan Fox i rollen som Poison Ivy.

Se også: ”Suicide Squad”-instruktør skal lave Harley Quinn-spinoff

Det er Bleeding Cool, der erfarer, at Megan Fox pludselig er begyndt at interessere sig for ganske specifikke DC-tegneserier:

”Fox har bestilt meget specifikke tegneserier online. Jeg har fået vist beviser for, at hun har bestilt disse specifikke titler, der er blevet sendt til hendes Warner Studios-adresse. Der er tale om Harley Quinn-album #14, #17 og #38. De første to indeholder tidlige møder mellem Harley Quinn og Poison Ivy,” siger kilden til Bleeding Cool.

Det er blevet bekræftet, at Poison Ivy medvirker i “Gotham City Sirens” sammen med Catwoman og Harley Quinn, der igen spilles af Margot Robbie.

Det kan naturligvis være, at Megan Fox pludselig er blevet DC-fan uafhængigt af, at “Gotham City Sirens” er på vej. Eller så har instruktør David Ayer allerede en aftale med Megan Fox.

Det ville i så fald ikke være første Warner-job for Fox, der tidligere har medvirket i “Jonah Hex” fra 2010.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (17)
Gravatar

#1 David Munch 7 år siden

Det er faktisk en rolle hvor jeg tror hun kunne gøre det overraskende godt.. Hvis bare de ikke fokuserer ALT for meget på hendes udseende.
Gravatar

#2 Alex- 7 år siden

David Munch (1) skrev:
Det er faktisk en rolle hvor jeg tror hun kunne gøre det overraskende godt.. Hvis bare de ikke fokuserer ALT for meget på hendes udseende.


Det er ikke en gang løgn. Hvis det blev tacklet ordenligt kunne hun være perfekt i rollen. Det kunne måske blive hendes vej til flere roller hvor man kunne begynde at tage hende seriøst..
Gravatar

#3 Sir_cumalot 7 år siden

I stedet burde i tage et kig på Megan rain. Hun ligner hende til forveksling, men hun er dog noget bedre i sine roller ;-)
Gravatar

#4 Mads47 7 år siden

#3 Ja hende er jeg stor fan af!
Gravatar

#5 Kaversmed 7 år siden

David Munch (1) skrev:
Det er faktisk en rolle hvor jeg tror hun kunne gøre det overraskende godt.. Hvis bare de ikke fokuserer ALT for meget på hendes udseende.


Er det ikke netop dér, hvor hun gør det godt? Jeg går da ikke ud fra, at der er nogen der er interesserede i hendes skuespil...
Ripley: These people are here to protect you. They're soldiers.
Newt: It won't make any difference...
Gravatar

#6 lisa86 7 år siden

Ja, Megan Rain ville da ikke være helt skidt... Måske ikke lige den genre DC har tænkt sig.. Men hedder det sig ikke at "Man skal lytte til publikum"....
Gravatar

#7 David Munch 7 år siden

Kaversmed (5) skrev:
Er det ikke netop dér, hvor hun gør det godt? Jeg går da ikke ud fra, at der er nogen der er interesserede i hendes skuespil...

Nu husker jeg hende stort set kun fra Transformers, og der synes jeg hun spillede betydeligt bedre end Bøffen..
Gravatar

#8 kblood 7 år siden

Jeg mener da at Megan Fox også havde sin egen film? En hvor hun spiller en pige der bliver dræbt i et underligt ritual, og det gør hende til... et eller andet som er farligt for mænd. Synes nu hun gjorde det okay i den, og endnu bedre, at det måske viste at hun også kan spille en rolle som Poison Ivy.

En anden nyhed er at Poison Ivy og Harley Quinn skal være et "par" i den film de får sammen. Det ville da vidst heller ikke gøre noget... :)
Gravatar

#9 cain 7 år siden

Farvel til Filmz...

Efter rigtig mange år på Filmz melder jeg farvel.

Morten Fejlgård er simpelthen en katastrofe for filmz. Ingen sjæl. Udelukkende copy/paste nyheder der ikke bliver checket for de simpleste stave fejl.

Fejlgaard har altid en undskyldning eller snakker direkte udenom de grove fejl han laver i sine copy/paste google translations.

Det er simpelthen blevet en joke af et filmsite med clickbait og ren copy/paste. Jeg er ked af at Fejlgaard har ødelagt dette site, men det kunne jo ses fra starten hvordan antallet af indlæg faldt.

Kommer til at savne jer alle, nok især Geekalot
Gravatar

#10 Peteryde 7 år siden

Megan Rain. Ja jeg søgte på google og blev ikke skuffet. Hun har jo mere screen time end Fox nogensinde vil få :)

Skriv ny kommentar: