Som bekendt er “The Batman” forsinket. Så meget, at “Justice League 2” bliver flyttet frem i tid fra ellers planlagte 2019. Men det betyder ikke, at Ben Afflecks Batman-film overtager pladsen. Nu lover DC Films nemlig, at “The Batman” får premiere i 2018.

Se også: ”The Batman” har store manuskript-problemer – DC Films er ligeglade

Det er Deadline, der refererer Warner-chefen Greg Silverman for at udtale, at Batman-filmen kommer i 2018.

Aquaman” får også DC-premiere i 2018 – flyttet fra juli til oktober – hvilket åbner op for, at netop “The Batman” kan overtage pladsen fra “Aquaman” lige midt i sommerens blockbuster-sæson.

Seneste melding fra Ben Affleck selv tyder på, at “The Batman” går i produktion nu til foråret.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (2)
Gravatar

#1 Jack Slater 7 år siden

Jeg er lidt nervøs for det her projekt. Jeg synes at Affleck er en mega sej Batman/Bruce og håber projektet bliver til noget. Har bare lidt bange anelser for at at han måske ender med at bakke ud fordi han ikke får 100% kreativ kontrol eller det budget han vil have.
Gravatar

#2 henrique406 7 år siden

#1

Ja, jeg har det på præcis samme måde.
Ben gjorde det virkelig godt som Batman, oven i det er han en virkelig god instruktør, så jeg vil virkelig gerne se denne film blive til virkelighed, med ham både foran og bag kameraet. Men kan heller ikke forestille mig at han vil lave den, hvis ikke han får lov at have kreativ frihed og lave den præcis som han har forestillet sig.

Skriv ny kommentar: