Der bliver ved en “Taken”-trilogi for Liam Neeson. Han kommer ikke til at gentage rollen som Bryan Mills med sine ’particular set of skills'.

Se også: Første teaser: “Taken”-serie giver forhistorien til Bryan Mills

Det er Liam Neeson selv, der i et interview på The Late Show lægger “Taken 4” død:

”Der er en grænse for, hvor mange gange din datter kan blive taget,” siger Liam Neeson.

Dermed må du nøjes med den kommende “Taken”-serie, som til næste år fortæller forhistorien om Bryan Mills, men det bliver uden Neeson i rollen.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (10)
Gravatar

#1 Sir_cumalot 7 år siden

Der er vel snart heller ikke flere personer eller genstande han kan miste.
Gravatar

#2 X&O 7 år siden

Hans hund? Men så bevæger vi os over i John Wick-land...
Gravatar

#3 henrique406 7 år siden

Jaja, Liam, det sagde du også sidste gang, lige inden 3'eren blev annonceret...
Gravatar

#4 Hassager 7 år siden

'Taken 4 Granted'
Gravatar

#5 Mads47 7 år siden

#1 Åh jo, i film nummer fire mister Bryan Mills hans nøgler.
Gravatar

#6 123456789 7 år siden

Tak
Gravatar

#7 Troels91 7 år siden

De kan heller ikke tillade sig at forsøge at glemme hans alder væk i camerashake igen. som de gjorde det i den tredje film. satan noget rod.
Gravatar

#8 nwinther 7 år siden

Hans grand-onkel?

Jeg synes Taken-filmen (1'eren) var fed, og det var fedt at se Neeson i den lidt, for ham, aparte action-rolle. Og jeg har da både set og nydt 2'eren og 3'eren.

Men med 3'eren blev det også en smule komisk, fordi præmissen hurtigt bliver slidt. Det var dog befriende at se en action-film, som ikke handlede om at "redde verden", som samtlige superhelte-film (efterhånden 60-70% af alle film der laves?) har som præmis.
"I, for one, welcome our new insect overlords" - Kent Brockman
Gravatar

#9 Geekalot 7 år siden

Fint han ikke gider. Den første var god, nummer 2 var okay. Så syntes jeg det begyndte at gå ned af. Samme som jeg havde det med 24 timer. Jack reder dem 1-2 gange fint.... Men at hans skal kommer og rede dem i hvad ?6-7 år hehe, så ryger troværdigheden :)
Gravatar

#10 Jach 7 år siden

Hassager (4) skrev:
'Taken 4 Granted'

Genialt :D
"Game over man, game over"
"Stop screwing around"
-Hudson from ALIENS

Skriv ny kommentar: