Han taler meget om en film, der måske aldrig bliver til noget. Nu udtaler Ben Affleck sig igen om “The Batman”-projektet, som han endnu ikke er sikker på, at han vil lave.

Se også: ”The Batman” har store manuskript-problemer – DC Films er ligeglade

DC Films har ellers sat en 2018-premiere på projektet, der efter planen skal begynde at optage her til foråret.

Men sådan går det måske ikke, fortæller instruktør, manuskriptforfatter og hovedrolleskuespiller – alt sammen Ben Affleck selv:

”Det er ikke en sikker ting, og der er endnu ikke noget manuskript. Hvis den for mig ikke ser ud til at blive virkelige fremragende, så laver jeg den ikke,” siger Affleck til The Guardian.

Ben Affleck har ellers tidligere teaset Deathstroke som “The Batman”-skurk, men har også antydet, at “The Batman” slet ikke er titlen, ligesom der har været rygter om, at manuskriptet halter gevaldigt.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (5)
Gravatar

#1 Pistolprinsen 7 år siden

Ben Affleck = WORST BATMAN EVER!

Please, drop out!!!
Lidt trold er man vel altid :-)
Gravatar

#2 Sir_cumalot 7 år siden

Også fint nok. Giv Batman en pause på nogle år, der er alligevel ingen der kommer på siden af Nolan filmene.
Gravatar

#3 SverriJ 7 år siden

Jeg synes nu at Ben Affleck gør det meget godt som Batman. Så det er for mig en rigtig dårlig nyhed.
Gravatar

#4 Troels91 7 år siden

havde han ikke skrevet kontakt på 13 film eller sådan noget i den stil?
Gravatar

#5 Alex- 7 år siden

Hans kommentar peger da på ingen måde på at han stopper som Batman. Han siger bare han ikke vil lave filmen (skrive manuskriptet) hvis det ikke bliver godt. Det betyder ikke at en anden ikke vil gøre det, stadig med Affleck i rollen, da han netop har kontrakt på flere film.

Pistolprinsen (1) skrev:
Ben Affleck = WORST BATMAN EVER!

Please, drop out!!!


Det staves 'Christian Bale'. Simpelthen blandt de værste versioner af Batman til dato. Dark Knight trilogien blev båret af et framragende biperson-cast.
Ben Affleck var en fremragende Bruce Wayne og Batman. Han var klart det bedste ved BvS (den titel må selvfølgelig heller ikke have været svær at opnå..).

Skriv ny kommentar: