Han er snart biografaktuel med “Alien: Covenant”, imens han også er tilknyttet som producer til “Blade Runner 2049”. Men Ridley Scott kommer aldrig til at blive aktuel med en af tidens populære superheltefilm.

Se også: DGA: Instruktørerne tildeler ærespris til Ridley Scott

Instruktør Scott er ellers blevet spurgt flere gange, men han har sagt nej hver gang:

”Superheltefilm er ikke mig – det er derfor, jeg aldrig har lavet en,” siger Scott til Digital Spy.

Og det er ikke, fordi Ridley Scott har noget imod uvirkelige universer i stil med superheltefilm, men han mener ikke, de har nogen historie:

”‘Blade Runner’ er faktisk en tegneserie, når du tænker over det – det er en mørk historie fortalt i en uvirkelig verden. Du kunne næsten placere Batman eller Superman i den verden, i den atmosfære, med den undtagelse, at jeg havde en fucking god historie!”

“Alien: Covenant” får premiere d. 18. maj.

Følg FILMZ på FACEBOOK.



Vis kommentarer (5)
Gravatar

#1 KEiZ 7 år siden

ENIG!!!
What are your names, Neil and Bob, or is that like what you do?
Gravatar

#2 nwinther 7 år siden

ENIG!!!

Man kan sagtens lave tegneserie-film. Jeg hader bare superkræfter og at alle filmene handler om at redde verden og at vi ved hvordan de ender.
"I, for one, welcome our new insect overlords" - Kent Brockman
Gravatar

#3 Geekalot 7 år siden

Jaja han kan da mener hvad han har lyst til, er egentlig ret så ligeglad. Hygger mig gevaldigt med de superheltefilm, og håber aldrig de stopper med at lave dem. Men håber da så heller ikke folk som Ridley Scott stopper med at lave hans film. Men at kritisere superhelte film med deres grunde finder jeg ret så ligegyldige.....
Gravatar

#4 Peteryde 7 år siden

Er også lidt en sucker for superhelte film. og er meget enig med #3. Hvad hjælper det at kritiser. Det sælger og mange af os elsker det
Gravatar

#5 sunijoensen 7 år siden

Wow.. Fra manden der lavede Prometheus! En af de dårligst skrevne historier nogensinde :D
A Mo-Jo, it's a very high-tech machine that transmits pages over the telephone! It only takes eighteen minutes a page!

Skriv ny kommentar: