James Cameron og “Avatar 2” skød først, da de satte sig på en premieredato i december i 2018. Nu skyder Lucasfilm og deres “Han Solo”-spinoff så tilbage – de vil også have fingrene i december i 2018.

Se også: ”Avatar”-stjerner sår tvivl om 2018-dato for “Avatar 2″

Det har ellers hele tiden heddet sig, at “Star Wars: Han Solo” ville få en tidlig sommerpremiere i 2018 – d. 25. maj.

Men med december-succesen for “The Force Awakens” og nu “Rogue One” så går Disney angiveligt med flytteplaner til d. 13. december i 2018, skriver Making Star Wars.

Og det er dårligt nyt for “Avatar 2”, som ellers mere eller mindre havde sat sig på d. 21. december i 2018, der netop var “Star Wars”-fri.

Nu trækker det derimod op til stor blockbuster-krig i julen 2018, med mindre James Cameron igen-igen udskyder sin “Avatar”-sequel.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (6)
Gravatar

#1 bobafettich 7 år siden

avatar bliver helt sikkert udskudt anyway....
Gravatar

#2 fresch 7 år siden

Hvorfor dårligt nyt? Avatar omsatte for mere end nogen Star Wars film nogensinde har omsat for. James Cameron er en af de absolut bedste instruktører i verden (jeg stoler langt mere på Cameron end de annoncerede Star Wars instruktører).

Så burde det ikke være dårligt nyt for Star Wars at de ligger sig op af Avatar?
Gravatar

#3 Mads47 7 år siden

#2

Cameron rykket jo netop datoen til December fordi at Han Solo spinoff premieredato lå i Maj, fordi han ikke ville op i mod Star Wars. Plus Avatar success skyldes bestemt også fordi det var en af de første rigtige 3D film, fordi den ramte market på det rigtig tidspunkt.

Star Wars er en af verdens mest populær franchises og mest indflydelsesrige film serier der findes. Det er derfor Star Wars har overlevet i 40 år. Avatar er 8 år gammel og er stort set glemt, det eneste vi høre er Cameron og hans selvhøjtidelig opråb om filmen og dens efterfølger.

Vi er i en tid hvor Star Wars er mere populære end nogen sinde før, Avatar får det svært imod Star Wars.
Gravatar

#4 Troels91 7 år siden

Jeg skal gladeligt se alle fremtidige Star Wars film 3 gange i biografen hvis Lucasfilm kan få udsat det skrald der er Avatar 2 til evige tid.

Så lad dog det projekt død i fred Cameron...
Gravatar

#5 Gasivodo 7 år siden

Så får jeg måske min The Abyss Blå-stråle i år...så?
"..are there any women here today?.."

'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(
Gravatar

#6 Nickell 7 år siden

Jeg holder meget af Ridlet Scott og James Cameron, men når de kaster sig ud i deres maraton-malkning af deres umiddelbart udmærkede orignale film, så mister jeg lysten til at gå i biffen.

Star Wars har alle dage været ment som en føljeton opdelt i trilogier. Det vidste man på forhånd, hvorfor jeg langt lettere accepterer Disneys nænsomme malkning af min tegnebog.

Now, take me money and show me a freakin' lightsaber!

Skriv ny kommentar: