Som bekendt får “The Expendables 4” premiere i 2018. Og det bliver ikke bare mere af det samme, lover Sylvester Stallone, som teaser en mulig hilsen eller forbindelse til action-klassikeren “Cliffhanger”.

Se også: ”The Expendables 4″ bliver til virkelighed som den sidste i franchisen

På sin egen Facebook-side fortæller Sly Stallone, at han er begyndt at forberede sig til en fjerde “Expendables”, der dog bliver ganske anderledes end de første tre:

”Jeg træner op til den næste ‘Expendables’, der bliver fremragende! … Vi har gode idéer. Jeg tror, at alle forventer noget anderledes, og det giver vi dem,” siger Stallone i en Facebook-video.

Og måske fordi Stallone optager videoen om bord et fly, så nævner han “Cliffhanger”, hvor han tilbage i 1993 bekæmpede skurke på et bjerg.

Eller måske kan vi vente os lidt inspiration fra netop action-filmen i det høje i den kommende “Expendables”-film:

”Jeg spekulerer mest på, hvor min faldskærm er. Fordi jeg kan ikke lide højder. Det er rigtigt, jeg lavede ‘Cliffhanger’, men jeg kan stadig ikke lide højder.”

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (3)
Gravatar

#1 ThomasElbo 7 år siden

Han siger " Det er rigtigt, jeg lavede 'Cliffhanger', men jeg kan stadig ikke lide højder."

Og det bliver i Morten Justs hoved til "Sylvester Stallone teaser "Cliffhanger"-forbindelse til "The Expendables 4""

Farvel filmz... Det var hyggeligt.... Men disse tåbelige clickbait overskrifter har simpelthen ødelagt siden for mit vedkommende....
Gravatar

#2 Geekalot 7 år siden

Har du lyttet til klippet ? set de andre news ?
Gravatar

#3 Zabath 7 år siden

#1: Helt enig, det var da den tåbeligst artikel/headline jeg længe har læst.

Han siger det til sidst i klippet som en joke, der var på ingen måde en forbindelse til "The Expendables 4"...

Det er vist en tilfælde af man hører hvad man gerne vil høre.... Eller mest søgte nyhed, jeg længe har set...

Tilføjelse: Der er heller ikke nogen i kommentarene til videoen, der laver den forbindelse.... Så den er vist for helt egen regning....

Skriv ny kommentar: