Han var mentor for Katniss Everdeen i “Hunger Games”-filmene. Nu kan Woody Harrelson meget vel så frem til at gentage den rolle over for Han Solo i den kommende “Star Wars: Han Solo”.

Se også: Stjernekrig: Lucasfilm vil lægge “Han Solo”-spinoff oven i “Avatar 2″

Det er Variety, der skriver, at Lucasfilm har Harrelson som førstevalg til rollen som mentor for den unge Han Solo, der spilles af Alden Ehrenreich.

Dermed kan Woody Harrelson se frem til at tiltræde et cast, der foruden Ehrenreich i hovedrollen består af Emilia Clarke samt Donald Glover som Lando Calrissian.

Spinoff-filmen foregår kronologisk 10 år før begivenhederne i den aktuelle “Rogue One”.

“Star Wars: Han Solo” får premiere i 2018.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (4)
Gravatar

#1 Mr AC 7 år siden

Star Wars Teenage Academy >_<
I felt a great disturbance in the Force, as if millions of voices suddenly cried out in terror and were suddenly silenced.
Gravatar

#2 Gasivodo 7 år siden

AV! ..elsker Woody, men var han ikke med i de der 'Battle Royale' Hollywood remakes? ;-)
"..are there any women here today?.."

'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(
Gravatar

#3 Gorman 7 år siden

Argh...det synes jeg umiddelbart ikke så godt om....det vil virke lidt kunstigt og "uægte" på mig. Ikke Woodys skyld, men han passer ikke rigtig ind i universet efter min mening. Ligesom Forest Whitaker også var malplaceret og som sædvanlig overspillende i Rogue one
Hudson til Vasquez i "Aliens": "Have you ever been mistanken for a man? No, have you!!!
Gravatar

#4 Star Trek fever 7 år siden

Hehe synes sku lige der stod Danny Glover.....
Get woke, go broke.

All lives matter.

Facts dont care about feelings

#CancelDisneyPlus, #JusticeforGina

"Jews were beaten in the streets, not by Nazi soldiers, but by their neighbours - even by children. I condemns all that Nazis did and stood for, but because history is edited, most people today don't realize, that to get to the point where Nazi soldiers could easily round up thousands of Jews, the government first made their own neighbours hate them simply because they were Jews. How is that any different from hating someone for their political views - left or right?"

Skriv ny kommentar: