I “Star Wars: Episode I – Den usynlige fjende” udkæmpede de et episk slag med lyssværd. Nu er der dømt payback mellem Obi-Wan Kenobi og Darth Maul i den sidste halvdel af tredje sæson “Star Wars Rebels”.

Se også: Saw Gerrera-trailer: “Rogue One”-rebel får central rolle i “Star Wars Rebels”

Det er til sidst i den action-proppede midseason-trailer, at en bekendt Sith med rødt ansigt konfronterer Obi-Wan Kenobi, som er gået i eksil på Tatooine.

Det er Stephen Stanton, der denne gang lægger stemme til Obi-Wan Kenobi. Stanton er aktuelt stemmen bag Admiral Raddus i “Rogue One”.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (6)
Gravatar

#1 pennypacker 7 år siden

Nu har jeg ikke fulgt med i animationsserien, men..
Hvordan kan de møde hinanden efter han er gået i eksil, når Obi-wan dræbte ham før det?
Gravatar

#2 Mads47 7 år siden

#1 I sæson 3/4 af Clone Wars dukker Maul op igen, han overlevet hans møde med Obi-wan på Naboo, dog er det Mauls bror der finder ham i en ret dårlig stand på en losseplads planet, hvor Maul har mistet forstanden og levet i eksil. På samme måde som Vader holde hans had til Obi-wan og the force ham i live. Mauls bror bringer ham hjem til deres hjemplanet hvor The Night Sisters (dark side users + magi) healer hans forstand. Han får nogle nye Cybernetics i form af ben.
Gravatar

#3 Ceepa 7 år siden

der er intet i traileren, der siger de kæmper mod hinanden... :) Men mon ikke :)
Gravatar

#4 KEiZ 7 år siden

Jeg kan super godt li' obi Van lyder som Sir Alec.
What are your names, Neil and Bob, or is that like what you do?
Gravatar

#5 Simos 7 år siden

Er bange for at muligheden for et live - action Maul vs Kenobi opgør røg med denne trailer. Jeg havde ellers håbet på en endelig duel mellem disse i en eventuel Obi - Wan spin off. Men det kommer til at ske i Rebels i stedet :)
Gravatar

#6 Nexiz 7 år siden

Simos (5) skrev:
Er bange for at muligheden for et live - action Maul vs Kenobi opgør røg med denne trailer. Jeg havde ellers håbet på en endelig duel mellem disse i en eventuel Obi - Wan spin off. Men det kommer til at ske i Rebels i stedet :)


Det virker lidt som om at Disney vælger at anerkende Mauls status som i live i det udvidede univers, men jeg tvivler på de kommer til vise/nævne det i filmene. Det ville simpelthen skabe alt for meget forvirring blandt dem der ikke har set Clone Wars-serien :)

Skriv ny kommentar: