Der har været mange gæt og rygter. Ingen af dem har været korrekte. Nu er det nemlig officielt, at titlen på “Star Wars: Episode VIII” bliver “Star Wars: The Last Jedi”.

Se også: EU-ansøgning afslører måske titlen på “Star Wars: Episode VIII”

Det er StarWars.com, der nu afslører, at titlen på den næste “Star Wars”-film bliver “The Last Jedi”.

Dermed fortsætter den nye trilogi forbindelsen til “Star Wars”-traditionen og historien. “The Force Awakens” havde en stor forbindelse til “A New Hope” i forhold til handlingen. Og man må i den grad sige, at den nye titel minder en del om “Episode VI”-titlen, “Return of the Jedi”.

Tidligere har det været rygtet, at titlen ville blive enten “Star Wars: Fall of the Resistance” eller “Star Wars: Forces of Destiny”. Men Lucasfilm har altså taget fusen på alle med “The Last Jedi”.

“Star Wars: The Last Jedi” får premiere d. 14. december.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (20)
Gravatar

#1 The_Corrector 7 år siden

Godt du følger med, så havde jeg ikke behøvet at indsende nyheden, for at gøre opmærksom på det :P
Gravatar

#2 Mads47 7 år siden

Jeg kan faktisk godt lide den her title, var ikke så vild med Force Awakens da det blev annonceret. Men synes den her virker :)
Gravatar

#3 Foxxander 7 år siden

The Last Jedi er en meget bedre titel end både Fall of the Resistance og Forces of Destiny. Thumbs up.
Gravatar

#4 dfms 7 år siden

Kunne den ikke bare hedde: The Last Star Wars VS. Batman Movie.
Gravatar

#5 Wrigley 7 år siden

Lol, spoiler... Hvis der kun er en tilbage, må det vel betyde at vi mister en siden Rei og Luke stadig er i live.

Den havde de vist ikke lige tænkt igennem... jk :P
Gravatar

#6 Geekalot 7 år siden

#5 Rey er ikke jedi :) og intet bliver spoilet medmindre du ikke har set nogle af filmende selvfølgelig :)
Gravatar

#7 Morten Vejlgaard Just 7 år siden

Wrigley (5) skrev:
Lol, spoiler... Hvis der kun er en tilbage, må det vel betyde at vi mister en siden Rei og Luke stadig er i live.

Den havde de vist ikke lige tænkt igennem... jk :P


Fra Wiki: "Jedi ‎(plural Jedis or Jedi)" - så det kan altså menes som flertal :)
Gravatar

#8 Mads47 7 år siden

Altså Luke Skywalker er The Last Jedi. Han er den sidste tilbage efter Ben Solo (Kylo Ren) ud sletter The Jedi Order, sammen med the Knights of Ren. Dette er det event der bliver omtalt i episode 7 af Han Solo og det vi ser igennem Reys Force vision.

Rey er ikke en jedi i nu, Luke er den eneste der er tilbage. Så Reys rejse mod at blive en Jedi Knight begynder først i episode 8.

Gravatar

#9 Lauzzy81 7 år siden

Altså jeg synes det er en tam titel i forhold til de 6 første film, The Force Awakens, var heller ikke lige en titel jeg synes så super meget om i starten, men har da vænnet mig til den!
Gravatar

#10 ReignHeart 7 år siden

Er jeg den eneste der synes titlen ligger meget op af transformers: The Last knight?

Skriv ny kommentar: